Sorun

586 26 19
                                    

Karlı bir kıştı. Türkiye kardeşleri ile birlikte kar topu savaşı yapıyorlardı. Bir süre sonra Türkiye garip hissetmeye başladı. Elini ağzına götürdü, öldürdü. Eline baktığında ise avcunu dolduran kanı gördü. Azerbaycan meraklanıp kardeşinin yanına koştu.
🇦🇿-Türkiye iyi misin?!
🇹🇷-Ben iyiyim ağabey siz devam edin.
🇦🇿-Saçmalama sen iyi değilsin!
🇹🇷-İyiyim a-
🇦🇿-Lafı uzatma iyi olmadığın belli oluyor zaten. Hadi arabaya bin ben diğerlerine haber verip geliyorum.
🇹🇷-Peki ağabey

Azer diğerlerine Türkiye' yi hastaneye götüreceğini söyleyip hızlıca arabasına bindi ve yola koyuldular. Yoldayken Türkiye' nin aklına babası Osmanlı ile olan bir konuşması gelmişti.
🌙-Oğlum yanıma gel seninle konuşmam gereken birşey var.
🇹🇷-Geldim baba ne isteyeceksin?
🌙Sence bir ülke neden çöker?
🇹🇷- Ekonomik sıkıntılar, savaşlar, isyanlar vb.
🌙-Doğru. Ayrıca bunun belirtileride vardır. Bunlar saç dökülmesi, güçsüz hissetme ve kan kusmadır.
🇹🇷-...
🌙-Sende bunlardan biri şuan var mı?
🇹🇷-Ha-hayır baba.
🌙-Çok şükür.
                               ...GÜNÜMÜZ...
🇹🇷-Ağabey...
🇦🇿-Efendim abicim.
🇹🇷-Babamızın bize 5 yıl önce anlattığı şeyi hatırlıyor musun?
🇦🇿-Evet kardeşim...Neden sordun?
🇹🇷-Belirtileri...Onları hatırlıyor musun peki?
🇦🇿-E-evet...Hatırlıyorum...Umarım o yüzden değildir.
🇹🇷-Umarım.
Hastaneye gelmişlerdi Azer arabayı uygun bir yere park edip Türkiye ile hastaneye girdiler.
Hastaneye girip hemen İsviçre' nin yanına gidip olan her şeyi anlattılar.
İ-Anlıyorum...Pekala Türkiye gelde seni muayene edeyim.
🇹🇷-Peki...Abi sen ben gelene kadar dinlen ben gelince sana her şeyi anlatırım.
🇦🇿-Peki...
                                             .
                                             .
____________________________________
Oh bee bu bölüm bitti sonuda saat gecenin birinde uyku tutmadı yazıcam yazıcam diye ertelemekten...Sayonara~

255 kelime

CountryHumans RUSKEY (Bıraktım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin