ㅤㅤ↬ News 3

21 3 3
                                    

B.ONE'S ACTING DEBUT

Mystic Entertainment oficjalnie potwierdziło, że Hyojeong (B.ONE) z Di-verse zagra w nadchodzącej horrorze "In The Forest" (ukaże się on 16 czerwca 2023). W dodatku ma on zagrać w niej jedną z ważniejszych ról.

Grupka przyjaciół tuż po zakończeniu szkoły wybiera się na wypad do lasu, który ma być miłą odskocznią po wielu miesiącach nauki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Grupka przyjaciół tuż po zakończeniu szkoły wybiera się na wypad do lasu, który ma być miłą odskocznią po wielu miesiącach nauki. Wszystko przestaje być takie wesołe, kiedy po rozdzieleniu się w celu poszukania chrustu do ogniska główny bohater zastaje trójkę swoich przyjaciół martwych z wnętrznościami na wierzchu i kiedy musi uciekać... Przed czymś, co sprawia, że traci zmysły. Sprawie zaczyna przyglądać się młody policjant (grany przez Hyojeonga). Czy młody glina odkryje tajemniczego mordercę? Czy główny bohater kiedykolwiek z powrotem odzyska zmysły? A przede wszystkim, czy liczba ciał znajdowanych w tym lesie w końcu przestanie rosnąć?

My już nie możemy doczekać się aktorskiego debiutu Hyojeonga. Reszta obsady filmu zapowiada się równie ciekawie, więc mamy nadzieję, że cała produkcja stanie się hitem!


A co wy sądzicie o debiucie aktorskim B.ONE? Będziecie oglądać "In The Forest"?


Reakcje fanów:

fan1 o wow, a ostatnio fani kłócili się o to kto pierwszy powinien mieć swój aktorski debiut hah

fan2 OMG! na pewno będę to oglądać! już nie mogę się doczekać aż zobaczymy jak dobrze hyojeong sobie poradzi

fan3 serio? z całego zespołu akurat on? mają tylu lepszych aktorów w tej grupie...

fan4 okej, tego się nie spodziewałam hah powodzenia B.ONE! na pewno wszystko wyjdzie genialnie

fan5 coś czuję, że ten film będzie wielkim hitem!

Di-verse | boygroup afOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz