ㅤ↳ 'Welcome to Di-verse World' Concert

8 1 1
                                    

Di-verse 'Welcome to Di-verse World' Set List

Oficjalne rozpoczęcie koncertu przez intro i występ z nową piosenką przyszykowaną specjalnie na koncert. Przywitanie fanów.

Po tej części koncertu nadszedł czas na zmianę strojów i interakcje zespołu z fanami. Po chwili Di-verse zapytali czy fani nie tęsknią trochę za latem i przygasły światła. W tym czasie członkowie ustawili się na swoich pozycjach.

Kolejne interakcje z fanami. Szybka zmiana strojów w czasie vcr i kolejne występy.

Teraz nadszedł czas na występy unitowe! Po zmianie stroju pierwszego unitu i wyjściu ich na scenę pozostałe dwa unity także zmieniały stroje.

Krótkie vcr i kolejna zmiana strojów. Chwila interakcji z fanami przed kolejnymi występami.

Nagle światła gasną, by po chwili ponownie się zaświecić po przygotowaniu sceny i mikrofonów do kolejnego występu.

Czas na ostatnią część koncertu. Po kilku słowach do fanów, nadeszła pora na ostatnie występy.

Przemowy końcowe Di-verse. Pożegnanie z fanami i podziękowane za ich przybycie.

ᴄᴢᴀs ᴛʀᴡᴀɴɪᴀ: ponad 2 godziny

ᴏᴘɪɴɪᴇ ɪ ᴡʀᴀᴢ̇ᴇɴɪᴀ ғᴀɴᴏ́ᴡ:

fan1 nie żałuje żadnych pieniędzy wydanych na ten koncert <3

fan2 ich stage presence jest niesamowite 😍

fan3 głosy Seunga, Huynh Chana i HYUNA na żywo to po prostu cudo! są tak stabilni w czasie występu

fan4 OMG MOJE ŻYCIE JEST SPEŁNIONE! MIAŁAM INTERAKCJE Z NATHANIELEM I B.ONE W CZASIE WYSTĘPU!!!

fan5 David mnie zaskoczył, nie sądziła, że aż tak dobrze będzie brzmiał w czasie koncertu

fan6 Daniel i HIRO chyba nigdy nie tracą energii hah cały koncert przetańczyli na 1000%

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 25, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Di-verse | boygroup afOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz