Tepki-38

407 23 62
                                    

➡️ Sevgilileriyle kavga ettiklerinde gönüllerini almak için ne yaparlar.

Shou:
-Size ne kadar üzgün olduğunu ve sizi çok sevdiğini yazdığı  notlar içerisinde bir kutu kalp şeklinde çikolatayı kapınızın önüne bıraktı. En sonda gül yaprakları serpti ve zile basıp oradan uzaklaştı.

Kota:
-Sizi ne kadar çok önemsemiyormuş gibi dursa da aslında onun için çok önemlisiniz.Gönlünüzü almak için size bir buket papatya verdi.
(Ryuuji'nin yardımıyla)

Ouzou:
- Sizin gönlünüzü almak için sizi lunaparka götürdü.Lunapark çıkışında ise size dondurma aldı ve sizden o gün için özür diledi.

Ryuuji:
-Gönlünüzü almak için size özel bir şarkı besteledi.Daha sonra sizi parka çağırdı ve bu şarkıyı gitarını çalarak size söyledi.Şarkı bitincede sizden o gün için özür diledi.

( Şarkı)

Tagi:
-Size kendi elleriyle çilekli pasta yaptı. Pastanın üzerine ise sizi çok sevdiğini yazdı.Pastanın yapımı bitince ise size sürpriz yapmaya karar verdi.Siz kendi evinize yeni geldiğinizde bir anda konfeti patladı ve pastayla beraber Tagi yanınıza geldi. Sizi ne kadar çok sevdiğini ve o günkü davranışları için özür diledi.

Aoto:
-Size gönlünüzü almak için imzalı bir Maradona forması hediye etti ve sizi eğlendirmek için antrenmana götürüdü. (Klasik Aoto cxdjjdjxbvs)

Evet, bölüm bu kadardı. Umarım seversiniz. Bölümde yardımları için Karanlik_ve_ay 'a teşekkür ederim. Sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın...❤️❤️<3

Victory Kickoff Tepki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin