ננסי נכנסה לשיעור אנגלית ( ה״כ אנגלית, יעני כמו לשון שלנו ), הכיתה הייתה כמעט ריקה מתלמידים, ננסי התיישבה באחד השולחנות בשורה האחת-לפני-האחרונה.
הכיתה התמלאה לאט לאט, אחריי כמה דקות בארב הגיעה והתיישבה לידה, ולבסוף המורה נכנס.ננסי פתחה את המחברת שלה והתחילה לרשום את הדברים שהמורה רשם על הלוח.
פתאום מישהי נכנסה לכיתה, היא אמרה משהו למורה בשקט, הוא הנהן והיא הלכה לכיוון השורה שלפני ננסי, והתיישבה.
ננסי לא הצליחה לראות את הפנים של מי שנכנסה, היה לה שיער בצבע חום-צהוב לא ברור, שהגיע עד לכתפיים שלה, וזה בערך כל מה שננסי הצליחה לראות.
״מי זו?״ שאלה ננסי בלחש את בארב שישבה לידה,
״קוראים לה רובין..., אני חושבת...״ לחשה בארב אל ננסי, ננסי הנהנה קלות בראשה וחזרה לרשום דברים במחברתה.ננסי ניסתה להתרכז בשיעור ככל שיכלה אבל מבטה נדד בכל פעם מחדש לכיוונה של רובין, היא לא שמה לב אליה לפני זה, ננסי לא הבינה למה עכשיו היא דווקא כן.
הפעמון צלצל, השיעור נגמר.
ננסי יצאה מהכיתה במהירות, היא הלכה לכיוון הלוקר שלה.
כשננסי הגיעה אליו היא מצאה מישהו אחר לידו, או למען האמת עליו.
״היי״ אמרה ננסי וחייכה
״היי״ אמר סטיב וחייך גם הוא ( ה״כ סטיב הבן... ), סטיב לא התכוון לפגוש את ננסי שם, זה יהפוך את העיניין לדיי מוזר, אבל קרה מה שקרה.
״אני... צריכה לקחת את הדברי...-״ התחילה ננסי להגיד
״או, כן״ אמר סטיב וזז מהלוקר שלה
״תודה״ אמרה ננסי וחייכה, סטיב חייך לכיוונה ואז פנה והלך משם.
כשננסי פתחה את הלוקר שלה פתק נפל משם, ננסי הרימה אותו ופתחה אותו.
׳תבואי לשירותים בהפסקה הבאה, סטיב׳ ננסי חייכה קלות, לקחה את הדברים לשיעור הבא שלה, הסתובבה והחלה ללכת, עד שנתקלה במשהו, או בעצם, במישהו.
״אני מצטערת״ אמרה ננסי אל מי שלא נתקלה בו
״זה בסדר״ אמרה מי שננסי נתקלה בה, ננסי הרימה את מבטה כדי לראות מי זו, אבל היא בקושי הספיקה לראות כי עד שהסתכלה מי שנתקלה בה כבר המשיכה בדרכה.
״רובין..״ לחשה ננסי אל עצמה והסתכלה לכיוון רובין שכמעט כבר נעלמה מראיתה.ננסי נכנסה לכיתה, השיעור עוד לא התחיל, הכיתה הייתה ריקה לגמרי.
ננסי אהבה להגיע לפני הזמן לשיעורים, ככה היה לה זמן לכל מה שהייתה צריכה, וכל היום שלה היה נשאר מאורגן ולא בלחץ. ( ה״כ אהאהאהא האהבה שלי לשיר Le sud, הוא פשוט מזכיר לי את האסופית ונותן לי את הוויב של זה, קיצר שיר מדהים. טוב אני אמשיך לכתוב. )
ננסי תלתה את התיק שלה על אחד הכיסאות והתיישבה בו.
עברו חמש דקות והכיתה הייתה מלאה כמעט לגמרי, המורה נכנסה כמה דקות לאחר מכן והשיעור התחיל.
YOU ARE READING
I am not obsessed, im just OBSESSED( Ronance my gay's<3)
Romance׳אני שונאת אותה׳ חשבה ננסי ׳אני שונאת אותה, אני שונאת אותה, אני שונאת אותה׳ חזרה ננסי בראשה על המילים. אבל כשרובין התיישבה לידה היא לא יכלה שלא להבחין במין קפיצה של התרגשות שהרגישה, מה שגרם לה להתעצבן אפילו יותר.