Cigányátok

60 3 1
                                    

Gábor a kezében tartott furcsa hosszú banánjára nézett, és elgondolkozott az élete értelmén.

nem szeretett a buzik városában rabszolgaként élni, ezért a mai estén elhatározta, hogy megszökik a buzik országából.

Az ablakhoz lépett, és elgondolkodott buzis környezetén. Mindig is gyűlölte a Melegeket és azoknak hátborzongató városát szűk, meleg templomával a közepén. Ez egy olyan hely volt, amely arra ösztönözte a hajlamát, hogy cigánynak érezze magát. (ami amúgy nem jó)Aztán meglátott valamit a távolban, vagy inkább valakit. Tanya alakja volt. Tanya egy félelmetes vezető és egyben egy szörnyeteg volt koszos és hatalmas faszával és törékeny lábujjkörmével.

(hmmm fina mina)

Gábor nyelt egyet. A saját tükörképére pillantott. Apró, bátor, cigány volt, vékony farkával és ronda arcával. Barátai jó, zsíros gnómnak látták. Egyszer még egy megkéselt Katalizátort is átsegített az úton. De még egy aprócska ember sem volt felkészülve arra, amit Tanya mára tartogatott, aki a kínai minisztert is háromszor baszta meg.

Az eső úgy kalapált, mint a szaladgáló menyétek, ami elől egy béka hatra szaltós futással fut el előle

Ahogy Gábor kilépett, és Tanya közelebb jött, látta a zsíros csillogást a szemében.– Azért vagyok itt, mert bosszút akarok állni – ordította Tanya gyors hangon. Öklével 6754 galamb erejével csapta Gábor mellkasát teli erővel. – Borzasztóan utállak, Gábor.

Gábor még bosszúsabban nézett hátra, és még mindig a furcsa banánját tapogatta. – Tanya, halj meg erdőtűzben te kurva – válaszolta.

Aggodalmasan néztek egymásra, mintha két cigány, beszélgetne egy nagyon kíméletlen temetésen, amelyen a 100 tagú cigányzenekar játszana a háttérben, és két öreg, vén és szottyos nagymama halálra verik egymást.

Tanya hirtelen előre lendült, és megpróbálta ököllel arcon ütni Gábort. Gábor gyorsan megragadta a furcsa és hosszú banánt, és fejbe dobta vele Tanyát úgy hogy 3 cigány előtermett a semmiből és Tanyának a koponyája 391 felé tört.

Tanya fasza úgy megrezdült, hogy ezt méh Leona is megérezte ezt Miskolcon, törékeny lábujjkörme pedig kurvára büdös volt mint általában. Feszültnek tűnt, teste véres volt, mint egy szájba tekert, korhadt, rozsdás traktor.

Tanya gyötrelmesen felnyögött, mintha basznák őt és a földre rogyott. Néhány pillanattal később Tanya meghalt. Gábor ezek után elkezdett kifutni a buzi országának ajtaján és meg nem állt Miskolcig...

Autizmus Legendás KrónikáiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora