Capitolul 14

135 8 1
                                    

PESTE 2 ANI

Han e extrem de fericit,și-a terminat liceul cu bine si astăzi se întoarce in Coreea,in sfârșit își poate vedea prietenii.Mintea celui mic a stat nu mai la Minho,încă nu l-a uitat și-l iubește in continuare la fel de mult,este curios sa vadă dacă și-a facut vreo relație.

Dupa un zbor lung,Han ajunge in aeroport din Coreea,de acolo i-a un taxi si il duce la JYP.Nu le-a spus nimic prietenilor lui deoarece vrea sa le facă o surpriză.

Este fericit ca vede din nou aceleași locuri pe care nu le-a mai vazut de 2 ani,nimic nu s-a schimbat prin oraș,totul a rămas la fel.

Han intră in studio sperând ca acolo ii va găsi pe toți,căci in studio isi petrec mare parte din timp,dar intră si nu vede pe nimeni.

Îl sună pe Chan

Chan: ce faci,amice?

Han: îți zic ceva dar nu le spui si celorlalti,ok?

Chan: bine,spune-mi

Han: am ajuns in Coreea,voiam sa va fac o surpriză dar nu v-am gasit la studio,unde sunteți?

Chan: ma bucur enorm de mult,noi suntem la spital...

Han: ce?!!A pățit cineva ceva!??!

Chan: mai bine vino si ai sa vezi...spitalul *****

Han închide repede telefonul si se pornește spre spital,era îngrijorat si speriat.

Han ajunge într-un suflet la spital și ii vede pe toți însă pe Minho încă nu

Han: băieți,ce s-a intamplat?

Seungmin: Han?

Changbin: te-ai intors,cât de mult ma bucur

Felix: ce surpriză minunată

Toți il i-au in brațe pe Han,însă Minho tot nu a apărut

Han: si eu ma bucur sa va văd,dar-

Hyunjin: poate te întrebi unde este Minho

Han: da,vreau să-l văd

Hyunjin ii arată cu degetul spre un salon,Han este cam confuz

Han: nu inteleg

Hyunjin: ...Minho este acolo

Sângele îi îngheață in vene lui Han si cade in genunchi plângând.

Han: d-de ce?!!

Chan: Han...Minho a intrat in comă la o lună după ce ai plecat tu,i-a fost greu fără tine,plângea mereu după tine,a suferit mult după tine,toate astea s-au adunat in inima lui si l-au un moment dat a cedat.Doctori spun ca inima lui a fost prea mult încărcată cu suferință si din cauza asta a ajuns in comă...de atunci nu s-a mai trezit deloc,noi încă sperăm ca se va trezit...ne pare rău ca nu am avut grijă de el cum trebuia...

Han plângea si mai tare,se invinovățea doar pe el,din cauza lui Minho a ajuns așa,nu trebuia sa place...

Hyunjin: nu mai plânge,te rog

Han: e numai și numai vina mea!!Ce a fost il capul meu?!Ce prost am fost!!

Chan: calmează-te,nu e vina ta...

Han: pot să-l văd?

Chan ii aprobă din cap,Han intră in salon si il vede pe Minho conectat la niște aparate,lacrimile lui Han cad pe podea

Han: Minho...

Se așează la marginea patului,ii analizează corpul,a slăbit mult.
Tremurând din toate încheieturile și plângând,il mângâie ușor pe păr,aparatul la care este conectat începe să facă "bip-bip-bip" Han e speriat,atunci intră un doctor si restul grupului,doctorul se uita la apărat ce încă face "bip-bip-bip"

Doctorul: inima ii bate foarte tare

Han: e de rău?!!

Doctorul: nu,nu,e chiar foarte bine,șansele ca pacientul să se trezească sunt foarte mari.Va simțit atingerea.

Toți se bucură,mai ales Han,era fericit că Minho l-a simțit.

Doctorul: Nu știu ce sunteți pentru el,dar nu plecați de lângă el,inima lui se vindecă,acum ma scuzați,eu plec.

Chan: va mulțumim mult

Felix: de asta avea nevoie Minho,de Han...

Chan: trebuia sa va împăcați de la bun început

Han: e vine mea,eu nu trebuia sa plec in Australia

Han il ține de mână pe Minho si vorbește cu ceilalți

Chan: nu e vina nimănui,asa a fost sa fie

Han: băieți,duceți-vă acasă stau eu cu Minho

Chan: sa ai grijă

Hyunjin: pa,Han

Băieți pleacă si Han rămâne lângă Minho ținându- l de mână.
____________________________________

A venit seara,Han nu s-a mișcat deloc de lângă Minho.Baiatul este foarte obosit,de dimineață abia ce a ajuns in Coreea apoi a aflat ca Minho e in comă de 2 ani,nu-i mai trebuia nimic,voia  sa fie doar lângă Minho,aceasta se așează lângă el pe patul de spital si adoarme chiar dacă stă înghesuit.

Han se mai trezește din când în când noaptea sa vadă dacă Minho este bine,însă el este încă in somnul profund de 2 ani...
________________________________________________________________________




1 Din Prietenie  •minsung•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum