Tamam bu sefer söyleyecektim okul kursundaydık arkadaşıma onun söylemesini istedim o da seve seve kabul etti işte o an geldi son zil çaldı hepimiz çıkıyorduk arkadaşımla kız sınıfta kaldılar ve arkadaşım herşeyi anlattı ben sonucu bilmiyorum yine bir aptallık yapıp koşa koşa okuldan çıktım o anda üstümden bir yük indi çok rahatladım akşam üzeri dışarı çıktım sevdiğim kızın kütüphaneye gideceğini biliyordum arkadaşlarıyla konuştuğu saatte orada olamadım çünkü uyumuşum kalktığımda geçti belki gitmişlerdi ama umudu kesmedim oraya gittim ve hayatımın en epik anını yaşadım tam geldiğimde çıkıyorlardı ben reddedilme korkusuyla yanına gitmedim arkalarından gittim kız arkasını dönünce ben de yol değiştirdim farklı yoldan gittiğim için yine arkalarına düştüm arkadaşıyla kırtasiyeye girerken ben de önden eve doğru gidiyordum ve arkamdan birisi beni tuttu korktuğum başıma geldi döndüğümde sevdiğim kızla göz göze geldik bir anda kalp atış hızım 10 katına çıktı ve cevap vermesini beklerken hiç söylenmemiş gibi yolda farklı konular açtı bilerek yapıyormuş gibi beraber 1 saat yürüdük ama eskisinden bana karşı daha yakın hissettim sanırım kabul etti dedim içimden neyse eve geldim bir saatin sonunda söyleyen arkadaşıma herşeyi sordum ve cevap şuydu "Kanka yok dedi biz onunla yakın arkadaşız dedi" diye yazdı gözlerim doldu resmen çöktüm ne yapacağımı şaşırdım ertesi günü bekledim benimle tek kelime konuşmadı...
ARKADAŞLAR BİRAZ KISA OLDU KB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir aptalın hikayesi😪
No FicciónBu hikayede kendimin sevdiğim kıza karşı yaptığım aptallıklardan bahsedicem