Noi mergem inspre camera Cristinei si a lui Vali.Batem la usa si nu auzim nici o voce care sa ne zica sa intram , auzeam doar niste gafaituri.Deschidem usa si am ramas cu ochii cascati , amandoi erau aproape goi unul pe altul , si se pupau peste tot flamanzi reciproc unul de celalalt.
#Vali:Mai voi nu stiti sa bateti la usa? si a tras un zambet pervers
Nu vedeti ca avem treaba?
#Cristina:Shh lasa ca o facem mai in colo , cred ca vor sa ne spuna ceva important.si ea isi infasura cearsaful pe ea .Si noi incepem toti sa radem haotic
#Iustin:I-a gata cu rasul ca avem ceva sa va spunem ,incrutandu-se intr-un fel amuzant
#Cristina:Uimestene!
#Rose:Pai noi vom pleca singurei prin Franta sa ne facem de cap!Saac si voi stati aici si o sa va plictiseasca profu' cu muzeele lui!
Atunci toti am inceput sa chicotim .
#Cristina:Paai cum?Profu' va lasa?
#Iustin:Paii Cristina "se simte foarte rau" si asa ca ne lasa sa plecam acasa .Toti incepem sa radem.
#Vali:Pai si pe unde va duceti acum?
#Iustin:Pai nu stim , dar sigur ne ducem la Turnul Eiffel!
#Rose:Ohhh debia astept sa mergem!
#Cristina:Pai distrati-va si aveti grija de voi!
#Rose: Si voi sa aveti grija, ne vedem acasa!
#Iustin:La revedere
#Vali:Ciao!
Ii salutam si pe restul si mergem inspre camera noastra pentru a ne face bagajul
#Rose:Ma duc sa fac un dus!
#Iustin:Pai ai sa vin si eu!se uita la mine pervers
#Rose:Nuu.....e o chhestie de fete si nu pot...
#Iustin:Ce chestie?
#Roes:O chestie!
#Iustin:Aaaa acum m-am prins!Ciclu nu?
#Rose:Daaa....nesimtitule!si am inceput sa ne hlizim
#Iustin:Pai ce vrei daca asta e adevarul?
#Rose:De unde ti-ai dat seama?
#Iustin: Am vazut absorbante in baie sii stiu si eu chestiile astea de fete!
#Rose:Aha....si am inceput sa rosesc.
Atunci intru in baie ,incui usa si deschid dusul .Dupa cateva minute am inceput sa ma uit cu gelul meu de dus ...dar nu il vad , il vad doar pe cel a lui Iustin.Hmmmm oare ciar nu e in baie gelul meu de dus?Atunci ma uit mai atenta si nu il vad, i-au gelul lui Iustin , si imi pun in palma pentru a ma da pe corpul meu firav.Ahh re un miros asa divin!Ma clatesc si dupa ies din baie cu un prosop infasurat pe corpul meu .Iustin se uita la mine si ma analiza dupa isi musca buza de jos .E atat de sexyy!
#Iustin:Mirosi a mine! se apropie de mine si ma pupa flamand pe gat si mie a inceput sa imi bata inima la repezeala.As vrea eu sa iti fac ceva, dar ai cestii de fete!
#Rose: Mda....!
#Iustin:Eu ma duc sa imi fac dus!
#Rose:Ok
Atunci el intra in baie fara sa incuie usa.Eu ma duc la valiza sa imi aleg niste haine.Imi bag capul in valiza si aleg o pereche de colanti simpli negri, un tricou negru cu o inima mare rosie pe care scrie I love my boyfriend,un sutien negru din dantela,o pereche de chiloti tanga la fel ca sutienul si o perece de valerini negri simpli.Imi iau o felie de pizza si ma asez pe pat , dupa ce am terminat de mancat el deschide usa , avea un prosop pe el .Vine la mine si imi a un sarut apasat pe frunte.Dupa se duce la valiza dandu-si jos prosopul , si a ramas gol pusca.Eu atunci inrosesc!
CITEȘTI
Dragostea face ce vrea
RomanceO fata de 18 ani , care isi pierduse mama cu 2 ani in urma o sa isi schimbe radical viata datorita unui baiat Iustin care il ura ,dar il iubea atat de mult . Ea nu m-aii simti-se asa ceva pentru nici o persoana la fel si Iustin