Elimde duran kolyeyi gergince sallıyordum.Hyunjin'in dediği şeyden sonra zaten bir kaybım olmaz diyerek arabanın önüne gelmiştim.
Az önce arabanın dışında olan iki erkek aniden gitmiş ve sadece arabaları kalmıştı ve bu beni sinirlendiriyordu.
Sonunda araba penceresinde gördüğüm haraketlilik ile arkaya doğru adımlamış ve pencerenin açılmasından hemen sonra içinden çıkan mor ve turuncu saçlı,aynı görünüme sahip olan erkeklere bakmıştım.
Mor saçlı kafası eğik duruyorken siyah irsleri bazen beni buluyor ve kolyesini sıkıca kavrıyordu.Giyinimi daha spor ve sadeydi.
Turuncu saçılysa daha dik durmuş ve ela gözleriyle sırıtarak yüzümü inceliyordu.Daha şık ve klasik giymişti.
"Geldin demek."
Turuncu saçlının sesini duydum.Kalın ve kendisinden emin çıkıyordu.
"Amacınız ne? Neden beni takip ediyorsunuz?"
Ve kahkaha.
Turuncu saçlı sanki komik bir şey konuşmuşum gibi kahkaha atarak karnını tutuyordu.
Sonraysa ani bir şekilde kahkahası durmuş,ifadesiz bir şey edinmişti yüzünde.
"Saat 12:23 saniye 34 sakın eğilme"
"Ne?"
"Saat 12:23 saniye 34 sakın eğilme Han Jisung."
"Ne saçmalıyorsun lan sen?"
"Sadece dediğimizi yap,karma var.Eğer eğilirsen karma gerçekleşecek."
"Siz delirmişsiniz" dedim ayaklarım beni arkaya iterken.Zaten neden bu delilerin yanına geldim ki Tanırım...
"Bize inan Jisung..."
Mor saçlı ilk defa konuşmuştu,sesi daha sakin ama pürüzlüydü.
"1987-ci yıl 7 aralık 12:23 saniye 34 lise öğrencisinin yüzüne yanlışlıkla asit döküldü." Dedi elinde duran telefonda bulunan haberi bana gösterirken.
"Anlamıyorum siz-?"
"Bizi anla Jisung.1987-ci yıldan beri karma bozulmadığı için olaylar tekrarlanıyor."
"Bu mantıksız!"
"Sadece karma var Jisung.1987-ci yıl Kim Seungmin'in yüzüne asit döküldü yanlışlıkla.Ve döken Han Jisung isimde çocuktu.Bu yıla kadar bu devam etti.Olay düzeni bozulmadığı için karma dolaşıp durdu ve her yıl Kim Seungmin ve senin aranda bu devam ediyor.Geçen yıl aynı gün ve aynı saat Kim Seungmin'in yüzüne döküldü ve acilde öldü,bu yıl aynısı sana olacak 1 yıl önce olduğu gibi."
"Siz delisiniz!"
Dedikleri mantıksızdı,karma olduğunu söylüyordular.Her yıl bu tekrarlanıyordu yani? Peki nerden biliyorlardı?
"Siz nasıl böyle emin konuşuyorsunuz?"
"Çünkü, sizin içinizde dolaşan karma diğer evrenleri etkiledi.Yaşadığımız evrenler yıkıldı ve biz burda tıkılı kaldık"
"Ne evreni amına koyayım?"
"Sadece fazla derine inmeyelim ve bizi dinle"
"Saçmalık"
"Değil Jisung.Biz sadece aciz ruhlarız ve karmanız yüzünden bu bedenlerde takılı kaldık"
"Bak bize bunun için inan demiyorum ama lütfen bizi dinle."
Mor saçlının konuşmasıyla kafamı salladım.Saçmalıktı ve...bilemiyorum.
"Hatırlamaya çalış Jisung.Söylesene bu yıl dışında diğer yıllar aklında mı?"
"Ne?"
"Diğer yıllarını hatırlıyormusun? Nasıl okula geldin ve Jeonginle nasıl arkadaş oldunuz?"
"Ben..hayır?"
"Çünkü karma yüzünden hayatınıza aynı yıldan yeniden başlıyorsunuz"
"Ben anlamıyorum..."
Mor saçlı olan ellerini bana sarınca garip bir şekilde rahatlamıştım.Çok güzeldi kokusu ve güvenliydi.İnsan değildi sanki.
"Bize inan ve sadece eğilme lütfen,yarın anlayacaksın zaten neden olduğunu."
Dolan gözlerimle kafamı salladım.Şuan sadece gidip Jeongin'e sarılarak ağlamak istiyordum.Kinsenin saçmalığıyla uğraşamazdım.
Her şey çok saçmaydı ve mantıksız olan parçalar toparlanınca mantık kazanıyordu ancak evren ne alakaydı?Onlar ne ima ediyordu?
Saçıma değen diğer soğuk elin sahibine baktım.Turuncu saçlı olan gülümsemiş ve "Ben Lee Know" demişti.
Mor saçlıda ellerini belimden çekerek kafasını eğip "Lee Minho" demişti. Yanlarından ayrılmam gerektiğuni anlayınca geri adımlamış ve onlara bakınarak okulun bahçesine girmiştim.
Son gördüğüm şeyse bana gülümseyerek bakan iki aynı beden farklı ruhlardı.
____
Olayı anlayamayanlar için;
Kim Seungmin ve Han Jisung 1987-ci yıl yaşayan lise öğrencileri.Dediğim zamanda kimya çalışması yaparken Han Jisung yanlışlıkla elinde duran asit(o zamanlar sadece zararlı madde)eğilerek yerden eşyasını alan Kim Seungmin'in yüzüne dökülüyor.
O zamanlar tıbb iyi okmadığı için doktor bulana kadar çocuk ölüyor ve bu yüzden karma denilen şey Kim Seungmin ve Han Jisung arasında devam ediyor.Nasık desem şöyle düşünün,1987-ci yıl Seungmin'in yüzüne döküldü ce karma sayesinde 1988-ci yıl aynı olan Han Jisung'a oldu.Ve 2022-ci yıla kadar devam etti.Lee Minho ve Lee Knowsa diğer paralel evrende yaşayan iki farklı bedenler.Yaşanan karma ikisini de etkilediği için onlarda her yıl aynı olayları yaşamak zorunda kalır ve karmayı bozamıyorlardı.2021-ci yılsa sonunda bozmanın yolunu Han Jisung'a aynı şeyin olmasını engellemekte bukdular.
Gelecek bölüm daha iyi anlayacaksınız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
captive thugs - minsung
ParanormalBir kabadayı, zevk aldığı ve ihtiyaç duyduğu bir oyun oynuyor.