Multimedya Aslı :DAslı! Ne dicem kanka bayadir sinemaya gidemiyok hadi kalk
kıçını kır da misir patlatip film izleyek.
-Bana uyar kanka.Hangi film?
-Dur la simdi deprestim.Unutursam Fısilda.Yada dur sen surekli agliyon bi b*k anlamiyorum Kerosumun çıktigu sahnelerde.Açlik Oyunlari izleyek?
-Oluuuuuur !deyip mutfaga firladi.Patlatma makinesine misiri koyduk ve cikolata kola ice-tea lari koltuga dizdik.Battaniyemizide aldiktan sonra leptobtan filmi actim masaya koydum..
Terliklerimiz cikarip bagdas kurduk ve battaniyeyi uzerimize cekerek filmi izlemeye basladik.
-Hayatta kalmayi basaran guclu kadinin simgesi dedi .Aslı Öznurun instagram sözlerinden..
-Alayci Kus.diye mırıldandim
----
-Kanka bak bu Peeta valla mal! Madem Katnissle rol yapcan niye Kariyer Grubundasin rolde olsa amac ne??Asli mali bir film yada dizi izlerken ya aglar,ya saydirir di.Bense her b*ka gulerdim.Nihahhah :D
Telefonum titreyip ısik yakinca acip baktim:
Kimden:Büşbüş
O ablama soyle yarin ilk ucakla yaninizdayim.Yok oyle film keyfi.Goruyorum bak sizi.İssizler!Kanka senin mal kardesin eve kamera mi takdirdi acep?
-Olabilir kanka deyip kafasini yastiga gomdu.Uykunun aşıladıgi yalinlik ve notrluk esnememe sebep olurken lambayi ,leptobu kapattim yiyecekleri dolaba koydum ve Aslının ayak ucunda uyuyakaldım...Sabah uyandigimizda ilk isimiz geceden bos verdigimiz kamerayi bulup isaret cekip sökmek ve kosa kosa duraga gitmek olmustu.Rutin bir günun ardindan yildızlar aya gülümsediginde bende kardesimle tekrar uykucu sirin moduna girdim....
Ve bu haftada sona ermisti.fakat Büşbüş nami deger Büsra ortada yoktu.Büsra Aslının 17 yasindaki ergencik kardesidir.Beni cok kiskanmasina ragmen ben onu com severim.Pıtırcığım abicim somucunda.Eveet.Kısa bolumle yazdigimin farkindayim .Görüs ve önerilerinize göre devam edeceğım.Aslı ve Berfin gercek karakterlerdir.Yani gercek hayatta da tıpkı boyleyiz.Ve bu hikaye ikimizin hayalleri dogrultusunda yaziya dökulmus üslubudur..
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toz Bulutu
General FictionAslı ve Berfin... İlkokuldan beri et ve tırnak gibiler.Yolculuk onlar icin uyku molası, duraklar onlar icin kahkaha saatleri,okul onlar icin bir anahtar ve hayalleri ise önlerinde duran kapıları...Tıp fakültesi hazırlikta okuyan AsBer lakabıyla akıl...