Naruto saraya girince önce üzerini değiştirmek için odasına gitti. Bu sırada sasuke ve diğer herkes salona toplanmisti.
Biraz sonra Naruto geldi .
Sasuke
Naruto ne olduda bizi böyle toplasın ordada anlatmadin?Naruto
Sasuke anlatacam ama öncelikle herkes sessiz olsun tamammi?Hepsi
TabikiNaruto
Ben kitabı açtığımda karşımda tam on yaratık belirdi. Bir başlayıp on kuyruk olasiya kadar devam etti.adlari ise şöyleydi.
Shukaku
Matatabi
İsobu
Son goku
Kokuo
Saiken
Chomei
Gyuki
Kurama
Juubi
On kuyruklu bu dokuz kardeşin en büyüğü ve en yaslisiymis yıllar önce outsutsuki kardeşlerin yanında gelmişler. Juubi o zamanlar tüm gücünü kullanarak her yeri yaratmış. Outsutsuki kardeşler tüm bijuulara ait tapınaklar yapmış.Yıllar boyu böyle huzurlu yaşamışlar. Birgün hagoromonun soyundan gelen indranin klanı uchihanin en büyüğü bir olaya şahit olmuş kumun o zamanki kralı bir kuyrukluyu almış ve oğlunun içine muhurlemis . Bu sayede savaş çıkmış.
Bunu öğrenen diğer kardeşler ofkelen Muş ve bu büyü kitabını yazmışlar. Bu savaşı uzumaki klan üyeleri sonlandırmis. Kumun niye uzumakiye öfke besledikleri ise şöyle dokuz kuyruklu tilki krallığı kralı o zaman kumun içinde mühürlü olan bijuuuyu alıp yine aynı tapınağa götürmüş ve önlerinde af dilemiş.
Bijuular bir yemin etmis kimki büyük güce dayanir ve barış için yaşarsa bu kitap ona acilacmis.benim kanindada onu girmusler ve bu yüzden açmışlar.
Fugaku
Peki bu olay ne olayiymis?Naruto
HainlikSasuke
Ne hainliği ?Naruto
Biri tapınaklarda saldiri düzenlemeye çalışmış bunu o zamanki uchiha kralınin askeri gormus ve bunu engellemiş ölmeden öncede herşeyi bir büyü ile krala söylemişMikoto
Kral madara demek bu yüzden uzumakilerde sadık. Bu olayı o zamanki senju ve uzumaki kralları ile görüşmüş olmalı .Naruto
Haklısınız kralicem .Konuyu konuştuktan sonra Naruto ve sasuke çocuklarının yanına gitmiş ve onları sevmislerdi.
3 yıl sonra
Naruto bu üç yıl içinde herşeyi öğrenmiş ve yeteneğini kontrol altına almıştı.
Bu üç yıl içinde çocukları büyümüştu. Naruto nagato ile konuşmuş ve nagatonun isteği üzerine kral seçilmişti. Tabiki çocuklarını kimseye söylememiş ve kimseye bildirmemisti.
Bu üç yıl içinde narutoya tam yedi kez saldırı düzenlenmiş ve bunu hepsi engellemislerdi.
Naruto sürekli sasuke ile görüşmeler yapmış bu girusmeler ile çocuklarınıza egitmekten geri kalmamıştı.
Bu sene ise Naruto kum prensi ile konuşmak istemiş ve bu konuşma için dokuz kuyruklu tilki krallığı istenmişti.
Bu istek sonucunda Naruto herseyeri özenle incelemisti. Şimdi tek sorun kum prensi gaaranin gelmesiydi.
Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi
Biraz kısa olmuş olabilir şimdiden kusura bakmayın
Neyse hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz
Sizleri seviyorum
Şimdilik by by
404 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Kraliyete Yolculuk /SASUNARU
FanfictionNaruto doğduğunda ailesi öldürülmüştü. ve annesi doğum olmadan bir gün önce bir kişiye çağırmıştı. kendisi uzumaki hanedanlığı na bağlı inuzuka ailesiydi. Naruto doğduğu an inuzuka ailesine verildi. yıllarca kimlerin öldürüldüğü araştırılırken Naru...