bölüm 3

214 17 21
                                    

Mikoto narutoyu alıp balonun yanındaki odaya girmişlerdi. İlk konusan mikoto olmuştu.

Mikoto
Merhaba Naruto nasılsın ?

Naruto
İyiyim kralicem

Mikoto
Naruto şimdi söyleyecekleri mi dikkatle dinlemeni istiyorum tamam mı ?

Naruto
Elbette kralicem

Mikoto
Bak şimdi Naruto bizim dunyamizda tam dört önemli ırk var ve sadece ucunun krallığı var. İlki seninde içinde bulunduğu dokuz kuyruklu tilki krallığı. Bu krallık sadece senin gibi gerçek uzumaki olanlardan olur yani dokuz kuyruklu olanlardan olur . Sizin krallığıniz hem çok güçlü hemde çok anlayışlı barışçıl bir kralliktir.

İkincisi benimde içinde bulunduğum kedi kara melek krallığı. Bizim kralligimizda sadece ana aileden olan kişiler ilk kedi olarak doğar sonra tam 15 yasinda melek kanatları çıkar ve kara melek olurlar. Ama kedi özelliklerini hala kullanabilirler.

Üçüncü ve son krallık beyaz melek krallığı bu krallık gökyüzünde yaşar ve yerde iki krallığın yani senin ve benim krallığının haberciligini yapar kendileri bizim kadar olmasada çok güçlülerdir.

Ayrıca bir de fâni insanların içinden gelen kişiler vardır bunlara biz güç ırkı diyiruz. Çünkü bazen çok nadir bir şekilde fanılerin içinden çok yetenekli kişiler çıkar.  Bazıları zekasını konustururken bazılari güçlerini yani savaş yeteneklerini konuşturur. Ayrıca çok nadir olarak şifacı olmaya layık kişilerde ortaya çıkar.

Şimdi sana senin ırkını anlatacam. Naruto sen dokuz kuyruklu tilki ırkının tek varsisin. Annen bir dokyz kuyruklu tilki idi baban ise nadir bulunan cita irkindandi. Çita ırkı aslında kedi ırkının uzaktan akrabası olur fakat çok önceden büyük bır savas çıktı. Bu savaşta senin annenin ırkı büyük gucleri ve yetenekleri ile savaş sona erdi.

Sen hem baban gibi çıta güçleri ve yeteneklerine hemde annen gibi dokuz kuyruklu güçleri ve yeteneklerine sahipsin. Ayrıca şuanda senin krallığının başında annenin kardeşi nagato var. Senin gelmeni bekliyorlar. Sana güçlerini nagato öğretecek.

Babanın irkindan sadece bir kişi daha var oda deidara. Kendisi seni bekliyor. Şuanda 18 yaşına bastığın için tahta geçebilirsin ama bekleyede bilirsin karar senin her ne olursa olsun bizim kralligimiz sana her daim açık bunu sakın unutma. Hah söylemeyi az kalsın unutuyordum senin irkinda iki şey var birincisi erkek kadın farketmeksizin hamile kalabilirsin ikinci olarak ise kizisma dönemi var gerçi hamile kalma sadece sizde geçerli ama kızma bizim irktada var.sizinin farkli olmasındaki sebep kizmanizin 18 yaşından sonra başlıyor olması.

Anladinmi Naruto kizisman başladığını bedeninde çok sicaklama ve tuhaf hissetmenden bilirsin. Ve bu durum seni ilişkiye götürebilir.

Naruto
Anladım kralicem . Sizin benimle konuşmanız sayenizde çok şey öğrendim. Bu baloda sonra beni kendi krallığıma goturebilirmisiniz hiç gitmedim ?

Mikoto
Elbette hadi baloya geri gidelim

Naruto
Kralicem şey küstahlık gibi goxukmek istemem fakat annem ile babamın dış görünüş ve konuşma şekillerini anlatirmisiniz?

Mikoto
Ah Naruto utanma bu ayrıca küstahlık olmaz merak etme . Neyse ilk önce babandan başlayayım. Babanın dış görünüşü sarı saçlı ve mavi gozluydu. Boyu uzundu ve kendi ırkının en hizlisiydi. Konuşma şekli ise genelde çok nazik ve öngörülü biriydi. Dediği herşey çıkardı.

Annen ise kizrmizi saçlı ela gözlü biriydi. Boyu babanin boyundan sadece üç santim kısa kalıyordu. Konuşma şekli ise genelde çok nazik ve sakindi yanlız sinirlenince saçları havalanir ve korkunç olurdu. Ayrıca birde bir aliskanligi vardı her mutlu veya heyecanli olduğunda dattebane derdi. Geleceği o olay gerçekleşmeden birgün önce görür ve geleceği gördüğü anda şekillendirir.

Naruto
Oh teşekkürler kralicem dattebayo

Mikoto
Naruto sen annen gibi alışkanlık almışsın dattebayo ha gerçekten kushinanin oğlusun

Naruto
Teşekkürler iltifatiniz için kralicem şimdi baloya dönelim yoksa balo birince gidersek şüphe çekeriz

Mikoto
Haklısın Naruto hadi gidelim

Naruto ve mikoto odadan çıkmış ve kralın yanına gelmişlerdi. Geldikleri de sasukede ordaydi.

Naruto ve sasuke birbirlerine bakınca Naruto büyük bir gülümseme bahsetmişti.

Sasuke ise ufak bir tebessüm etmişti.

Şimdi Naruto ve sasuke mikotonun söylemesi ile dans müziği eşliğinde dans ediyorlardı.

Sasuke
Prens Naruto sizu bulduguma hanem adına mutluyum

Naruto
Bende bana prens olduğumu soylediginiz için bende mutluyum teşekkürler prens sasuke

İkili müzik bitimine kadar dans ettiler. Müzik bitince Naruto sasuke'nin önünde eğilerek selam verdi .

Bu şekilde tüm balo boyunca dans edip gülüp eglendiler.

Arkadaşlar bu bölüm nasıldı beğendiniz mi

Bazı şeyleri açıkladım.simfi bazıları omegaverse sanabilir ama değil.hayvan özellikleri olduğu için naruto'nun ırkı sadece hem iki tarafta hamile kalabilir ama sadece erkek kısmı hamile bırakabilir.

Hikayemde anlamadığıniz birşey varsa burdan sorabilirsiniz

Hikayemde kusurum varsa şimdiden affola

Hikayemi sevdiyseniz fikir görüş ve yorumlarınızı bekliyorum ayrıca oy vererek hikayeme destek çıkabilirsiniz

Sizleri seviyorum

Sonra görüşürüz şimdilik by by

Kelime
692

Bilinmeyen Kraliyete Yolculuk /SASUNARUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin