Part 3- last

326 51 22
                                    


- فسقلی دوست داشتنی من کجایی؟

- جـــین؟

هرچقدر جین صدا زد خبری ازش نبود. نگران مشغول گشتن اتاق ها شد و آخر سر بیبی دوست داشتنیشو تو اتاق بازیش پیدا کرد. با لبخند بهش نگاه میکرد و از شیرینش صبرش تموم شد و محکم بغلش کرد و شروع کرد به گذاشتن مارک تو گردنی که قبلا ارغوانی رنگش کرده بود.

جین خودشو از بغل جونگکوک بیرون کشید و به دست هاش نگاه کرد..

- نگرفتی؟

- اول یه بوس به ددی بده شاید جواب دادم.

جین به حالت قهر رو برگردوند که جونگکوک تحمل نکرد و بسته بستنی رو جلوی همستر اخمالو گرفت.

جین که به بستنیش رسیده بود روی نوک پاهاش ایستاد و بوسه کوچک و نرمی به لب جونگکوک زد و مشغول خوردن بستنیش شد.

- جین امروز یه شخصی به اسم پدر روحانی میادو قراره من و تو باهم ازدواج کنیم بعد میتونیم بریم کره، فقط به ددی قول بده هرچی پرسید بله جواب بدی باشه؟ و امضایی که یادت دادم روی برگه بزنی.

- باشه ددی

جونگکوک لبخندی زد و جینو بغل کرد تا همراه خودش به حموم ببره. امروز باید با لب خندون فقط آماده شن و زیباترین لباس هارو بپوشن.

جونگکوک با نگاه کردن به تن برهنه جین که اجازه داده بود تا با نرمی بشورتش، به فکر رفته بود.

تمام جین برای منه و همه ی این کارا ارزششو داشت.

- آی ددی آب داغه

- ببخشین بیبی الان حلش میکنم.

حموم خیلی بیشتر از حد معمول طول کشید و این به خاطر خریدن وسیله های بازی تو حموم بود. آخر سر حتی مجبور شد با گریه شدیدش از حموم بیرون بکشه و لباس تنش کنه.

موهاشو خشک کرد و با دادن یه لیوان شیر، جین رو خوابوند.

با صدای گوشیش از اتاق بیرون رفت تا دوباره اون بیبی بهونه گیرش بیدار نشه.

- میشنوم مین یونگی

- جئون باید ببینمت و داروهایی که خواستی بهت تحویل بدم. کی و کجا؟

- آدرس خونمو که میدونی بیا اینجا؟

- این همه شجاع شدی جئون ؟ جلوی خود جین میخوای براش دارو بخری؟

- خودت که بهتر میدونی جوابشو شجاعت نیست، اون الان فقط نیاز داره مثل یه بیبی بزرگ شه.

- تمومش کن 1 ساعت بعد اونجام.

با امدن یونگی جین هم از خواب پاشده بود و بغل جونگکوک به تلوزیون نگاه میکرد. یونگی به جین تیز نگاه میکرد و جین خیلی از این نگاه بدش میومد و خودشو بیشتر به جونگکوک چسبوند و چشم غره ای هم به یونگی رفت.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

planWhere stories live. Discover now