pokračování: Maškarní párty

142 6 0
                                    

Byl to Neymar :( hned jsem se odtrhla od Kyliana a šla za Neyem. Když jsem ho doběhla zeptala jsem se co se děje a jestli je v pořádku, on se na mě podíval na řekl že jo že ho jen zklamala jedna holka kterou nedávno poznal. Nevěděla jsem co říct protože jsem si myslela ze mluví o mně..:( jen jsem se na něj podívala a odešla do pokoje.

Byla jsem tam jen chvilinku a už jsem slyšela řev.. Někdo řval Neymare  tak už ji dej tu pusu ne.. já sešla dolů a viděla jsem jak se Neymar olizuje s nějakou neznámou holkou.. hned jsem běžela k baru a vzala si láhev vodky.
Pak jsem šla zpět do pokoje :( říkala jsem si že to není normální přece nemůžu žárlit na kluka který je očividně děvkař :( Prostě mě to zamrzelo. Jednou řekne že jsem ho zklamala a teď se ocucává s nějakou holkou !!

Po chvíli slyším jak někdo ťuká  na dveře tak jsem řekla dále a byl tam Kylian :) zeptal se proč jsem tak rychle zmizela a já se jen podívala na jeho rty a začala ho líbat <3 on si sedl na postel a já na něj :) po chvíli jsem ho svalila na zadá a on mi sundaval šaty. Já mu rozepla kalhoty a pomalu mu sjížděla k rozkroku. On mě chytil za vlasy a já nahlas vydechla. On se jen pousmál a líbal mě dál :)
15+ scénu tu psát nebudu :)
Když jsme skončili Kylian odešel.

Po chvíli jsem se šla osprchovat :) když jsem vstala někdo  mi vtrhl do pokoje a já se lekla že mě uvidí nahou! ale vešel Neymar tak jsem se uklidnila :) on na mě koukal a kousl se do rtu já na něk jen koukala a smála se :) když řekl saaakra a sedl si na postel tak jsem šla k němu a taky si sedla. On se na mě znovu koukl a chtěl mě políbit ale já ho zastavila a řekla mu že jsem spala s Kylianem :( on se na mě podíval a řekl že si jsme kvit ale já to nechápala jak jakože jsme si kvit? On se na mě podíval a řekl že se taky s někým vyspal :/ já se na nej jen podívala a viděla jak se kulišácky usmál a to mě nakoplo :) prostě se mi to líbilo :/ hned jsem si na něj sedla a začala ho líbat ale on mě odstrčil a řekl že chce aby jsme byli zatím kamarádi :(
Jen jsem kývla hlavou a on odešel :( byla jsem smutná ale zároveň ráda že to udělal přece jenom jsme dost opilí a nevíme třeba by jsme toho litovali.

Druhý den přijel Neymar i Kylian pomoct Leovi s úklidem :) jelikož mi nebylo dobře tak jsem si šla dát jen suchý rohlík s čajem :) když jsem sešla schody oba se na mě podívali a já jen pozdravila a šla se najíst, ale někdo za mnou přišel a řekl že si uvědomil že semnou nechce být jen kamarád ale něco víc :)

Příběh Isabel a NeymaraKde žijí příběhy. Začni objevovat