Нудотний запах крові забиває ніздрі, заважаючи зробити хоч один вдих. Кров на руках, одязі, залишається слідами по холодному паркету. Та не його, чужа.
Холодною водою з крану намагається змити її з рук. Вагового результату від цього мало, але так він менше забруднить предметів, яких торкнеться, та й Дрім менше бурчатиме.
Він піднімає стомлений затуманений погляд на дзеркало, у тьмяному світінні лампи оглядаючи своє обличчя.
Крові багато. Вона залишилася бризками та розводами по обличчю, нею залите волосся, деякі пасма склеїлися між собою. Але в нього вистачає сил лише тихо зітхнути, вимкнути кран і скинути закривавлений і зіпсований одяг на смітник, стаючи під душ.Ледве тепла вода остуджує розпалені нерви і тіло, кривавими річками стікаючи вздовж усього тіла. Смак металу змивається з язика, варто йому відкрити рота і підняти голову. Але сморід нікуди не дівається. Здається, з тим, як на його тіло потрапила вода, запах крові став тільки виразнішим і ще нудотнішим.
Все гаразд, Панз звик. У будь-якому випадку це його робота, якою він займається не перший день. Найманство дуже прибуткова, хоч і брудна робота.Але, чорт забирай, як же це часом втомлює.
М'які кроки по кахлю він чує, як тільки босі ступні іншої людини торкнулися порога ванної кімнати.
Тіло напружується, перейшовши у свій звичний стан, готове нападати та відбиватися.
Але замість гаданого ворога, по стінці душової кабінки ковзають такі знайомі пальчики, і незабаром дверцята від'їжджають. Панз сковзнув важким поглядом синіх очей по всьому ледь прикритому чорним шовковим халатом тілу Дріма, який закушує губу і притуляється до відкритих дверцят спиною.— Виглядаєш приголомшливо, — шепоче чоловік, трохи відкидаючи голову назад, не спускаючи голодного погляду з іншого тіла.
Панз не дивується, лише хмикаючи. Його волосся все ще пофарбоване червоним, і по тілу стікає залишки чиєїсь крові. Дрім фанат таких видовищ.
Особливо коли кров належить його ворогам.Панз найманець, а Дрім дає йому роботу. Нічого складного і нічого зайвого не було і не повинно бути.
Ось тільки фетишист-Дрім є. І відданий, як остання псина Панз теж.Дрім лукаво виблискує своїми зеленими очима, оголюючи білу ікласту посмішку, і робить крок усередину кабінки. Його безсовісно дорогий халат зісковзує з гладких плечей, розкриваючи голе тіло, і виявляється на підлозі, нещадно промокаючи і просочуючись сумішшю води та крові.
Чоловік тягнеться до найманця, руками обхоплюючи його шию і утягуючи за собою, поки спина Дріма не торкається стінки душу.
— Неймовірний, — шепотів він, і його голос ледь чутний крізь шум води, — який же ти гарячий, Панзе.
Найманець дивиться в його зелені затуманеним поглядом, зовсім не переймаючись, що в такому положенні вода заливає його власні очі. Руки з тонкими пальцями в кільцях ковзають від шиї до обличчя, кінчиками фаланг окреслюючи контур лиця, очі, ніс, губи. Опускаючись на щоки, Дрім притягує його до себе, цілуючи відкритий рот, злизуючи з язика залишки металу. Панз прикриває свої сині та опускає руки на чоловічу талію, спускаючись нижче, підхоплюючи під стегна.
Дрім спритно обхоплює його ногами, видавши тихий стогін, яке ловлять потріскані губи.Коли чергова яскраво-червона крапля скочується по обличчю Панза, Дрім, з огидною насолодою злизує її, і ледве не муркотить, відкидаючи голову назад.
Найманець відразу припадає губами до його шиї. І нарешті дозволяє напруженості вийти із тіла.Він кусає його. Стискає зуби на ніжній, поцілованій сонцем шкірі, прокушуючи її до нового металевого смаку у роті.
Дрім стогне, так солодко і палко, стискаючи пальці в його блондинистому волоссі.
Смак крові на язиці не протвережує, як хотілося б. Але коли він відхиляється, спостерігаючи, як криваві смуги тепер стікають по грудях його коханої людини, та його обличчя, сповнене найчистішого задоволення, Панз не зупиняється.Дрім м'яко перебирає його волосся, розплутуючи ковтуни і вичісуючи з них кров, що згорнулася, поки Панз ледь не вилизує його тіло, покриваючи його укусами і поцілунками.
Молодший чоловік хмикає, закочуючи очі на черговий сильний укус.Сьогоднішня різанина не пройде так легко для Панза, і йому потрібна своя розрядка. І Дрім йому її, із задоволенням, дасть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
bloody Mary
FanfictionПанз найманець, а Дрім дає йому роботу. Нічого складного і нічого зайвого не було і не повинно бути. Але завжди є "але".