1.Bölüm

35 5 7
                                    

Bu okula ilk geldigim zaman dislanacak insanlardan olacagimi biliyordum.Tek istedigim yakin bir arkadasimin olmasiydi..

Her zamanki gibi okula geldim,sagda en arka siramda oturup hocanin gelmesini bekledim.Sanirim biraz fazla beklemisim bu yüzden uyuya kalmistim.

Uyandigimda,ögretmen gelmis ve neredeyse ders bitmek üzereydi,hemen dogruldum.Yüzümü gören hocanin gözleri güldü,ne oldugunu anlamadan herkes bana bakarak kahkahaya boguldu

Çok zaman geçmeden yüzümdeki kagidi fark ettim,buda neydi?komik bir saka mi?derhal yüzümdeki kagidi çekerek aldip,okumaya basladim.

B-bu benim kitabimin bir parcasiydi,hemen çantami açip baktim ve kitabim cantamda yoktu,sanirim kitabin üzerine yatmistim ve aniden kalktigim için kitabim yirtilmisti.

Sirama döndügumde kitabin oradada olmadigini fark ettim.Neredeydi?

Sira arkadasimin yanindan kagit sesleri geliyordu,o zaman anladim ki bana bir oyun oynamak istemisti.Komik olmayan bir oyun.

Ona dogru döndüm elinde kitabim vardi.

"Komik mi.."diye sordum.Bana sanki o degilde ben yapmisim gibi bakti."Ben yapmadim,sadece bantlamak için bandimi çikariyordum"dedi.

"O zaman kim yapti"diye sordum."bilmiyorum ben daha gelmeden olmustu bende yeni fark ettim ve bantlayarak seni mutlu edebilecegimi düsündüm,üzgünüm.."

Olayi bilmeden onu suçladigim icin kendimi kötü hissettim "özür dilerim,yani seni suçladigim icin dedim" iste Werry'le o zaman tanistik.

O günden sonra onunla çok iyi anlasmaya baslamistik arkadasligimiz daha yeni basliyordu..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kafamdaki KargasaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin