Dneska jsem šla do nové školy byla jsem nervózní, naštěstí se mnou jela máma byla jsem ráda sice tady nestudovala ale vypadal že se tu vyzná.Kufr jsem vzala do ruky a šla za mamkou asi šla do ředitelny jo do ředitelny stálý jsme před dveřmi nad kterýma byla napsána ředitelna.
Máma zaťukala a otevřela dveře hned jsem jí nesledovala " Dobrý den vy musíte být Blackovi" řekla docela milá paní. "Ano to jsme" řekla máma a podali si ruce " takže Nino budeš mít dvě spolubydlící v koleji ofélie" řekla ředitelka a už nás vedla do pokoje. Cestou na pokoj šlo několik studentů kolem nás divně se na mě dívali. No jo jsem celá v černém mám blonďaté vlasy ale oblečení nosím jenom černé.
Byli jsme u pokoje a paní ředitelka zaklepala na dveře a vešla do pokoje, byli tam dve dívky jedna vypadala na půl mrtvá nevypadala mile ale myslím že jí s tadyma budu mít nejradši. A ta druhá vypadala taky docela v pohodě."Tohle jsem Enid" ředitelka ukázala na dívku která měla snad všechny druhy barvy na oblečení a na líčení.
"A tohle je Wednesday" ukázala na dívku která vypadala jak mrtvola. "Aha dobře těší mě" chtěla jsem být zdvořilá tak jsem se i usmála.Enid ke mě hned přiběhla a chtěla mě obejmout ucouvla jsem nemám ráda když mě cizí lidi objímají nebo tak. " Aha další která nemá ráda fyzický kontakt" řekla sklesle bylo mi jí líto ale neznám ji " kde si mám jít dát kufr" zeptala jsem se ředitelky ukázala na stranu kde bylo hodně barev byli tam dvě postele naštěstí každá na jiné straně takže dobrý.
Dala jsem tam kufr a vrátila jsem se k ředitelce " holky co kdyby jste jí ukázaly školu a šli pro uniformu ?" Zeptala se směrem k holkám " jasně tak pojď jak že se jmenuješ?" Řekla natěšeně "jo promin jsem Nina" řekla jsem a podala jsem si s Enid ruku ta jí hned přijala. Procházeli jsme školu Enid pořad něco mlela a já ji moc neposlouchala pak jsme byli na dvoru kde bylo hodně studentů naštěstí si nás všimlo málo lidí. " je tu pár hlavních skupin Tesáci ,kůže a šupiny . Jinak jsou tu další lidí monstra atd" řekla rychle " aha takže tesáci jsou asi upíři , kůže vlkodlaci a šupiny sirény ? "
Ta jen kývla pak něco mlela o nějaké Biance a Xavierovi moc jsem jí nevnímala no pak jsme šli pro tu uniformu a já se šla převléct sice byla modrá ale moc mi to nevadilo. Pak jsem šla před školu se rozloučit s mámou " budeš mi chybět Nino " řekla mi a obejmula mě " ty mně taky " řekla jsem jí pak mi říkala ještě že se uvidíme jak budou moct přijet rodiče. Pak nasedla do auta jela pryč já se zebrala a šla se projít.
Našla jsem super místo kde bych mohla si zpívat a hrát na kytaru.
Uběhl týden za ten týden se toho moc nestalo vždycky když jsem šla hrát na kytaru a zpívat tak jsem si někam zalezla aby mě nikdo neslyšel nedokážu ani jedno před lidma prostě to nejde. Začala jsem se víc vybít s Wednesday začala řešit nějaký případ o nějaké příšeře tak jsem jí řekla že jí pomůžu.
Byla sobota asi dvě hodiny odpoledne zase jsem si zpívala a hrála na kytaru u jednoho krasného stromu.
Jak jsem dozpívala písničku tak odložila kytaru vedle sebe a uslyšela jsem za sebou potlesk. Lekla jsem se tak jsem rychle vstala " jak dlouho posloucháš " řekla jsem naštvaně " no slyšel jsem celou písničku" byla jsem na něho naštvaná ani nevím kdo to je.
" Zpíváš hezky " řekl mi " díky ale nikdo mě ještě neslyšel zpívat jsi první člověk a nikomu to neříkej !Vzala jsem kytaru dala jí do obalu a šla směr ke škole a ignorovala toho kluka " jak se jmenuješ ? Zavolal na mě zastavila jsem se otočila se na něho " jsem Nina " a chtěla pokračovat v cestě do školy " já jsem Xavier" zavolal na mě " tak čau Xaviere" a šla jsem do školy.
Bylo okolo šesté hodiny večer a byla večeře šla jsem do jídelny a hledala volné místo. Bylo jen vedle Wednesday a Xaviera sedla jsem se vedle Wednesday, ahoj pozdravila jsem ji ta mi pozdrav opětovala " tak co ten případ?" Zeptala jsem se jí " dneska večer se půjdem někam podívat k takové soše tady na škole " řekla mi v klidu " jo to vím kde je " řekla jsem jí domluvili jsme se kdy tam půjdem asi v 11:00 večer tak jsme šli spát bylo 10:58 tak jsme vyrazily.
Mám rozepsané další knihy budu se snažit každý den ke každé knize napsat alespoň jednu kapitolu.
ČTEŠ
nová dívka
Romancepříběh je o dívce Nině která přijde na novou školu protože její rodina z maminy strany tak jsou čarodějové a jí se brzy projeví schopnosti. najde si tam kamarády? Možná i lásku ? nebo nepřátele to zjistíte když začnete číst.