Ani jeden z nás se nepohl pořád jsme se dotýkali malíčky " přijedou vám rodiče" zeptala jsem se " jj" odpoveděli všichni " a tvoji " zeptala se mě Enid " ano ale netěším se na výslech který mi dá mamka jestli mám kamarády a jaký to tu je a nebo jestli už nejsem do někoho zamilovaná" všichni se zasmáli a já se podívala na Xaviera.
hned jsme uhla pohledem protože se na mě díval " hele za chvíli bude večeře nepůjdeme už" zeptal se Ajax
" Jo jasně " řekla jsem všichni jsme se začali zvedat s postele a odcházet já si uvědomila že mám v kapse mikiny mobil tak jsem ho šla dát na noční stolek. Otočila jsem se a viděla jsem jak na mě čeká Xavier " děkuju že jsi počkal " řekla jsem mu a blížila se ke dveřím " mohli bychom si prosím po večeři promluvit " zeptal se mě Xavier " j-jo jasně" zakoktala jsem se protože jsem se bála že bude chtít abych mu řekla co jsem mu chtěla říct před tím .Šli jsme do jídelny nikdo nemluvil ale nebylo to příjemné ticho. Naštěstí jsme byli v jídelně vzala jsem si tác kuchařka tam dala večeři a šla jsem si sednout za Enid byla tam i Wednesday . Povečeři jsem chtěla jít do pokoje ale někdo zamnou na mě zavolal " Hej Nino počkej" otočila jsem se a uviděla Xaviera jak zamnou běží.
Zastavila jsem a čekala na něho " mohli bysme někde kde bude skoukromí " zeptal se Xavier " kývla jsem pak jsme šli směr jeho pokoj docela se divím že jsem zrovna do jeho pokoje. " No když jsme se bavili před školou předtím tak jsi říkala že mi chceš něco říct" řekl mi " no jak bych začla " přemýšlela jsem jak mu to říct tak jsem byla ticho " no než něco řekneš tak ti chci něco říct " řekl mi byl nervózní.
" Od doby co jsem tě poprvé slyšel zpívat a vztekat se na mě že jsem tě slyšel zpívat" chvilku byl ticho " jsem tě začal mít rád jako kamarádku" to mě zamrzelo " ale postupem času jsem tě začal mít rád víc než kamarádku " podíval se na mě a já nevěděla co říct než jsem mu stihla cokoliv říct tak mě políbil musel se ohnout protože jsem malinká.
Byla jsem zaražená ale polibek jsem mu opětovala. " Taky tě mám ráda víc než kamaráda řekla jsem mu usmál se a znovu mě políbil ale polibek byl delší. Už je hodně hodin už musím jít " tak ahoj " řekla jsem mu a dala mu pusu na líčko. Chtěla jsem se otočit a jít ale Xavier si mě přitáhl do obětí dal mi pusu do vlasů a řekl " ahoj uvidíme se zítra" .
Došla jsem do pokoje "Enid " zařvala jsem přez celý pokoj " tady jsem " byla na balkoně hned jsem za ní šla. " Xavier mi vyznal city" řekla jsem jí ta mě obejmula a řekla že mi to přeje. Byla jsem ráda. Šla jsem spát, v neděli jsem se s Xavierem neviděla protože jsem byla celý den s Enid ve městě.
Bylo pondělí normalně jsme se učili byl oběd byla jsem mezi prvními věnovala jsem se svému jídlu protože bylo opravdu dobré ani jsem nezaregistrovala že si vedle mě někdo přisedl. Ucítila jsem jak do mě někdo trochu šťouchnul otočila jsem se a uviděla Xaviere " Ahoj " pozdravila jsem ho " ahoj Nino " pozdrav mi opětoval jak jsme do obědvali tak jsme šli do té jeho chajdy chtěl mi ukázat obraz co namaloval.
ČTEŠ
nová dívka
Romancepříběh je o dívce Nině která přijde na novou školu protože její rodina z maminy strany tak jsou čarodějové a jí se brzy projeví schopnosti. najde si tam kamarády? Možná i lásku ? nebo nepřátele to zjistíte když začnete číst.