Dnešek jsem strávila se Xavierem byli jsme u našeho stromu a zpívali si potom jsme byli v atelieru a Xavier mě naučil stínovat. Večer jsem přespala u Xaviera, leželi jsme v objetí a odpočívali a najednou mi cinkl mobil tak jsem se posadila a vzala telefon do ruky. Psala mi Enid jestly nevím kde je Wednesday neměla jsem tušení kde je tak jsem jí odepsala že nevím.Xavier pořád ležel ale podepřel se lokty . " Kdo ti píše" zeptal se " Enid" odpověděla jsem mu a položila mobil na noční stolek," co chtěla" zeptal se " jestly nevím kde je Wednesday" odpvěděla jsem mu a přitulila jsem se a usnula. Další den byla zase škola.
Po škole byl zase kroužek seděla jsem s Xavirem a věnovala se paní profesorce co nám říkala.Slyšela jsem jak někdo volá na Xaviera tak jsem se podívala na člověka který ho volal a byla to Bianca dala Xavierovi nějaký papírek ten si ho přečetl kývl jí na souhlas a papírek smuchlal a schoval " co to je " zeptala jsem se ho " ale nic " odpověděl a věnoval se zase profesorce. Když Xavier nedával pozor tak jsem mu ten papírek vzala bylo tam napsané
Přijd v 19:00 na nádvoří chci si s tebou promluvit.
Vrátila jsem mu papírek aniž by si toho všiml a dál se věnovala učivu nebo spíš jsem se snažila vrtalo mi hlavou co po něm Bianca chce takže vím co budu dělat .Xavierovi věřím ale Biance ne, po kroužku jsem šla s Enid protože Xavier jel do města s Ajaxem. Blížila se 19 hodina tak jsem šla na balkon, zlepšil jsem si sluch protože jsem čarodějka takže když se budu soustředit tak je krásně uslyším. Viděla jsem jak tam už čeká Bianca pak přišel Xavier a já se začala soustředit a poslouchat je.
" Divím se že jsi přišel" řekla Bianca " co chceš" odpověděl jí Xavier " dřív když jsme byli spolu měl jsi rád když jsme se scházeli večer aby nás nikdo neviděl" odpověděla mu a podezřele se k němu blížila a Xavier se ani nepohl začala jsem víc a víc žárlit. " Ale už spolu nejsme tak přestan" řekl jí a o krok odstoupil. " Ale můžeme být stačí když se s Ninou rozejdeš" řekla mu a zase se k němu přiblížila " řekl jsem přestan já Ninu miluju a nikdy bych jí nevyměnil" řekl jí naštvaně a odcházel od ní pryč. To co řekl mě zahřálo u srdíčka. Když odcházela i Bianca tak jsem chtěla jít do pokoje ale slyšela jsem jak někdo jde zamnou tk jsem se otočila a všimla si jak tam stojí Xavier.
"Sakra" zanádavala jsem potichu a snažila se dělat že nevím že se dole hádal s Biancou. " Ahoj Xaviere" pozdravila jsem ho " ahoj Nino" pozdravil mě a šel ke mě " myslel jsem že mi věříš" řekl a trochu se uchechtl " co já ti věřím proč" dělala jsem že nevím o čem mluví " já tě viděl jak jsi nás poslouchala moc nenápadná nejsi" řekl mi a oba jsme se zasmáli." Tobě věřím ale Biance ne" řekla jsem mu a obejmula ho.
ČTEŠ
nová dívka
Storie d'amorepříběh je o dívce Nině která přijde na novou školu protože její rodina z maminy strany tak jsou čarodějové a jí se brzy projeví schopnosti. najde si tam kamarády? Možná i lásku ? nebo nepřátele to zjistíte když začnete číst.