Dönüş

10 2 1
                                    

Emin misin?
-Evet teyze döneceğim buradaki işim bitti sayılır istediğimin daha fazlası var elimde burda olmam için bir sebep yok artık.
- Sen bilirsin güzelim ne zaman gidiyorsun
- bir iki güne giderim teyze.
- Tamam canım kapatıyorum
-Tamam teyze görüşürüz...

Telefonu bir köşeye bırakıp kendimi yatağa attım. Geri dönmelimiydim bilmiyorum ama buradaki işim daha ne yapabilirim ki ben elimden geleni yaptım.

Beynimi kurcalayan soruları bir kenara bırakıp yatakdan kalktım banyoya girip uzun bi duş aldım.

Yemeğimi yiyip dışarı çıkacaktım dünden kalma dolapta ne varsa çıkarmıştım yemekler ısınırken insanların hikayelerine bakıyordum.

Abimin attığı hikaye garip geldi gözüme arkadaşlarıyla bi resimdi sadece ama arkadaki kameraya bakan yüzü belirsiz adam nedense garip geldi. abimin hikayesine yanıt verip ıstığım yemekleri masaya koydum ve bi şarkı açıp keyiflice yemeye başladım.
....................

Siyah kazağımı üzerime geçirdim ceketimi giyip evden çıktım. Kahve içmek için bir mekana girdim. Kahvemi içip kalkmıştım. Yine bir kaç mekandada vakit geçirip alışverişimi tamamladım. Akşam olmuştu evin yolunu tutmuştum. yarın döneceğim için bir çok şey aldım ve abime hediyeler. Beni görünce ne derdi bilmiyorum. Abime gelceğimin haberini versemmi bunca yıldan sonra beni görünce ne derdi bu sorular içimi kemiriyordu.

Eve gelip kısa bir duş alıp yattım.
Sabah erkenden kalkıp çantamı hazırladım teyzeme mesaj iletip evden çıktım buralara geri gelirmiydim bilmiyorum ama asla özlemeyeceğime emindim...

Biraz erken gelmiştim uçağımın saatini bekliyordum...Uçağa yerleşip kitapımı çıkarıp okumaya başladım insanlar yerleşiyordu çok ses vardı kitapdan birşey anlamıyordum. Cam kenarını seçmistim bilerek yanımda kimse yoktu. Bir süre sonra uzun boylu siyah saçlı adam yanıma yerleşti. Telefonu çıkarıp insanların hikayesine bakmaya başladım biri koluma dokundu kafamı çevirince yan tarafimdaki adam -Yolculuk nereye?
Niye soruyorduki şimdi
-İstanbul sizin?
-Aynı diyelim Adınız nedir?
-İsmim Seray sizin?
-Yozgat

............D.E........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KarahaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin