Egyik főszereplőnk, Kamilla
Egy átlagosnak mondható lány, kívülről boldog, kedves, segítőkész. Viszont legbelül?
Mindenkinek van belső oldala, a mit nem mutat senkinek, soha... Vagy talán lehet Ő neki igen, mert benne megbízikKamilla múltja, s jelene komplikált. Szülei nem jegyesek, csak egy pár, bár többször viselkednek úgy mintha ős ellenségek lennének.
Barátai nincsenek, azaz vannak, de őket nem lehetne igaz barátnak mondani. Mivel a lány bizonyítani szeretne szüleinek, hogy ő tökéletes, és mindenre képes, így ő az osztálya egyik legkiemelkedőbb diákja.
Bár a tudását sokan kihasznaljak. Mivel édesanyja azt tanította neki, hogy legyen illedelmesen, és segítőkész, a lány naiv lett... Túlságosan is kedves. És e képességet osztalytarsaim ki is használják, azon belül kettő lány; Szofia és Anna.Főszereplőnk régen Szofia legeslegjobb barátnője volt, lehettek kB 5-6 évesek. De az évek során mindenki változik. Szofia iskolát váltott, míg Kamilla maradt, majd ő is váltott, abba az iskolába, ahol Szofia tanult.
Kamilla tudta, hogy volt barátnője egy eléggé csendes lány, kevés barátja van, és nem pont egy kiválló tanuló. Mikor a lány az iskolába tért, nem gondolta volna, hogy Szofia szerez egy barátnőt az osztályból; Annát.
Mikor elsőre találkoztak, egy ideig szétválaszhatatlan hármas baratsagoot kötöttek, de az évek során Kamillában tudatosult, hogy a lány akit ő ismert megváltozott.
A visszahúzódóból egy feledékeny, órákra nem készülő, kicsit lázadó lány lett.
Na és Anna?
-Tökre kedvesnek tűnt első alkalomra. Majd nem is kelett 2 hónap, de már kérte is a leckét tőlem. Elsőre csak le írtam mi a házi, majd kérte hogy magyarázzam el s közben küldjem, hogy hogyan van nekem leirva. Majd olyannal is jött hogy le ellenőrizni szeretné, hogy jók e csinálta. Vagy 3 even keresztül ez ment, nem is egyszer, de megfenyegetett.Az osztaly legalább jobb? Megértenek?
- inkább rosszabb, mivel én hirtelen cseppentem bele az ottani életbe, így nehéz volt beilleszkednem is. Mint már megszokott, az első hetekben kiközösít az osztály, ez megérthető. Na de már 3 even keresztül? Es ha ez nem lenne elég szavakkal, mentálisan és fizikailag is terrorizalnak...
YOU ARE READING
"Törpe" és én
Teen FictionE történet két nehéz sorsú fiatalról szól, kiknek életük megváltozik. A 17 éves Tamás éveken keresztül drogfuggő, es egyben a gimije rosszfiúja. Kamilla egy összetört lány, kinek már sok fiú osszetort a szívét. Kapcsolatai csupán csak pár hónapig t...