Kamilla (2.rész)

1 1 0
                                    

Az igaz szerelmed nem mindig az az ember, aki először megcsókol, vagy az, kivel először randizol. Az első szerelmed az, akihez mindig a többit hasonlítod. Az az ember, akin sosem teszed magad igazán túl, még akkor sem, amikor már meggyőzted magad, hogy tovább léptél...

Szerelem, Párkapcsolat...

- Több kapcsolatom is volt, leginkább mikor kb 12-13 lehettem mikor találkoztam egy fiuval. Bence... 
Naív voltam, hisz b12 évesen együtt lenni, főleg egy 17 évessel, lehet elítélni, megértem. Azthittem végre boldog lehetek vel, bár a hülyeségeim végett 3 hónap után szakított. Keveset találkoztunk, talán 5x összesen, inkább csak írt, hívni meg egyáltalán nem, ja, de , bocsánat, 1x felhívott.

-és hogy miért is szakított? 
Szóval, mivel sokan gyűlöltek, sőt mindenki, ezért önbizalmam elszállot. Depressziós lettem és csak a halálon - önygilkosságon járt az eszem. Bence egy ideig tűrte, " próbált " segíteni, de aztán feladta, nem birta tovább. Bár megértem őt, de mégis fájt, hogy a hülyeségeim végett lett vége kapcsolatunknak.

-Bence után pár hónappal vagy évvel megismertem több fiut, megszerettem, valamelyikkel jártam, valamelyikkel csak néha beszéltem. 2 legjobb fiu barátom lett, de egyikkel sem tudtam találkozni, ennek ellenére megértettük egymást. Majd letiltottak. 
1 év után megismertem  valakit, azthittem hogy megtaláltam az igazit. De idővel megismersz mindenkit, rájöttem hogy csak egy vadbarom ki sexet akar. Nem fogadtam egy hívását, mérges lett... Toxikus...

"Törpe" és énWhere stories live. Discover now