Akibat terlalu asyik beromeng tadi, selimut yang menutupi tubuh mereka telah jatuh ke lantai mendedahkan tubuh bogel cikgu zakiah dan abang hassan yang sedang dilambung nafsu itu. Ketika itu cikgu zakiah agak terkejut dan terpegun dengan saiz batang zakar abang hassan yang keras, besar dan panjang serta berurat-urat itu jauh mengalahkan saiz zakar suami nya, malah mengalahkan saiz batang zakar mat salleh yang pernah dilihatnya ketika menonton filem blue bersama suami nya suatu ketika dulu." Besar nya batang pelir abang hassan, boleh masuk ke ni, naik seram pulak saya " rungut cikgu zakiah yang agak gugup melihat saiz zakar yang akan memasuki lubang faraj nya nanti.
" Ala kiah, kak sal kau tu, dah lima kali bunting hasil penangan batang pelir abang ni, dulu kak sal kau tu takut macam ni jugak, mula-mula tu memang susah dan sakit sikit bila dah masuk dan dah biasa rasa sedap serta nikmat lah nanti " pujuk abang hassan yang mula menekan kepala zakar nya pada rongga faraj cikgu zakiah.
" Pelan-pelan ye abang hassan, takut terkoyak saya punya nanti " pesan cikgu zakiah yang cuba bekerja sama sepenuhnya demi kenikmatan bersama.
" Ye la, abang tekan pelan-pelan ni, kalau sakit kiah cakap la ye sayang " pesan abang hassan lagi yang telah pun berjaya menusuk separuh daripada batang zakar nya kedalam rongga burit cikgu zakiah.
" Arrrkkkkkkk........besarnya pelir abang hassan, boleh masuk lagi ke, tak tertanggung saya menahan senak ni " rintih cikgu zakiah yang merasakan saluran faraj nya mengembang untuk mengimbangi saiz batang zakar abang hassan yang telah pun memasuki rongga faraj nya.
" Tahan kejap ya sayang, sikit lagi nak masuk habis ni, sakit kejap sahaja ni, lepas ni nikmat lah " pujuk abang hassan lagi.
Abang hassan merasakan tak rugi dia menjalani rawatan membesar dan memanjangkan batang zakar nya kerana dengan saiz yang ada sekarang dia dapat menikmati setiap inci lekuk-lekuk nikmat didalam saluran faraj cikgu zakiah. Terlopong dan ternganga cikgu zakiah bila batang zakar abang hassan yang hampir sebesar batang pelir kuda dan sepanjang 8 inci itu terbenam keseluruhan nya didalam faraj nya, dimana kepala zakar abang hassan tepat mengenai batu merinyam yang terletak didasar burit nya.
Abang hassan membiarkan seketika batang zakar nya terendam didalam faraj cikgu zakiah untuk memberi ruang kepda otot -otot faraj cikgu zakiah menikmati kehangatan dan kekerasan batang zakar nya. Namun begitu tangan dan jari jemari nya tetap aktif meramas dan menggentel puting buah dada cikgu zakiah. Selang beberapa ketika badan cikgu zakiah mula menggigil dan mengejang serta dirasakan cengkaman dan kemutan yang kuat oleh faraj cikgu zakiah pada batang pelir nya, terasa bagaikan diurut dan hisap oleh faraj cikgu zakiah.
Abang hassan tahu cikgu zakiah menghampiri klimak nya, lalu ditingkatkan ramasan dan gentelan pada puting dan tetek cikgu zakiah serta abang hassan mula melakukan ciuman mulut dan menghisap lidah cikgu zakiah untuk mengelakkan cikgu zakiah daripada mengerang bila mencapai klimak nya. Tubuh cikgu zakiah mengejang dan mengelinjang menikmati klimak nya yang pertama. Ketika itu abang hassan dapat merasakan rongga faraj cikgu zakiah lecah dengan air burit nya yang melimpah keluar.
Keadaan tersebut memudahkan abang hassan untuk melakukan aktiviti sorong tarik zakar nya kedalam burit cikgu zakiah. Aktivti tersebut dilakukan dengan lemah lembut supaya tidak menyakiti cikgu zakiah kerana saiz zakar nya yang agak besar. Kini cikgu zakiah mula menikmati persetubuhan dengan abang hasan, lalu dia memeluk manja tubuh abang hassan dengan kaki nya yang terkangkang luas dan dilingkarkan pada pinggang abang hassan supaya memudahkan beliau melakukan tusukan zakar kedalam faraj nya.
Cikgu zakiah pula tak henti-henti mengerang dengan penuh nafsu setiap kali menerima tusukan zakar abang hassan kedalam lubang faraj nya. Setelah hampir 30 minit abang hassan menghenjut burit cikgu zakiah, akhir nya dia mula terasa air mani nya akan terpancut keluar, lalu dibenamkan zakar nya sedalam-dalam nya didalam rongga burit cikgu zakiah sambil memeluk kemas tubuh cikgu tersebut.