Sziasztok!
Na most szeretnék egy kis figyelmet!
Mostanában többször is futottam bele rendelések folyamán – akinek nem inge, ne vegye magára –, hogy valaki meg sem kérdezi, hogy ráérek-e, vagy van hely, vagy tudok rendeléssel foglalkozni, még csak fel sem kér, hanem ő borítót akar és csináljam meg. Pont. És úgy az ember zsebében kinyílik a bicska, hogy basszus, ingyen csinálom, időmet beleáldozva, igyekszem fejlődni és lehető legjobb borítót megalkotni. Tudom, sokat kell várni, ezért eddig nem is akartam ezzel foglalkozni, mert tényleg nem fair, hogy akadékoskodok. De azért mindennek van határa, egy köszönöm vagy egy kérlek szó olyan nehéz megfogalmazni?Nem tudom, hogy mi történt, régen ezek nem voltak, csak néha 1-2, de mostanában, úgy az elmúlt félévben felsűrűsödtek. És köszönöm szépen, elég volt. Nem szeretnék üzenet szűrést bevezetni, hogy aki nem fogalmaz rendesen, azt visszajelzés nélkül annyiban hagyom. Az alapvető tiszteletet tartsuk meg, én nagyon szeretnék továbbra is foglalkozni borítókkal és köszönöm, ha engem választotok.
A közleménynek vége, a mai borító Daughter_of_Athena részére készült. Gyors és egyszerű...
Mockup:
Képanyag: bár sok volt, de nem nagyon kellett velük bíbelődnöm.
Puszi:
Abeth
VOCÊ ESTÁ LENDO
Graphics by Abeth ✔
DiversosNYITVA! „Veszélyes dolog kilépni az ajtón, Frodó. Csak rálépsz az Útra, és ha nem tartod féken a lábadat, már el is sodródtál, ki tudja, hová." - Bilbótól idézve.