#2

428 35 24
                                    



Adımını atar atmaz yüzüne çarpan rüzgar ile gülümsedi.

Etrafa kısa bir göz atmaya başladığı sırada arkadan beline dolanan eller ile başını yan tarafına çevirdi.

Başını boynuna gömmüş kokusunu içine çeken sevgilisi ile gülümsedi.

Kısa bir süre oldukları yerden ayrılmadan sessiz bir şekilde etrafı izlediler.

Sevgilisinin boynuna bıraktığı öpücükler ile huylanıp dudaklarından ufak kıkırtılar döküldü.

Gelen araba sesi ile odağını mavi saçlı gençten çekerek önüne döndü.

Elini sevgilisin eline atarak parmaklarını birbirine kenetledi ve arabaya doğru ilerlemeye başladı.

Şoför arabadan inmiş kapılarını açarak ceketinin düğmelerini ilikiyordu.

Ellerini birbirlerinden ayırmadan arabaya bindiler ve göz teması kurarak karşılıklı gülümsediler.

×××××××

Geçen araba yolculuğu ardından yeni yalılarına gelerek yerleşmişlerdi.

Uzun bir jakuzi keyfinden sonra odalarına geçerek hazırlıklarını yapmış ardından güzel bir akşam yemeği planı kurmuşlardı.

Üzerinde ki bornozu ile kıyafet odasına geçmiş, kendisine ve sevgilisine uyumlu bir kıyafet seçimi yapmıştı.

Memnun bir şekilde gülerek odada ki sevgilisin yanına ilerledi.

Elinde ki şarap kadehi ile cam duvarın önüne geçmiş ışıkların süslediği geceyi izliyordu.

Kıyafetleri bir köşeye bırakarak sevgilisin önüne geçti. elinde ki kadehi alarak tek seferde kafasına dikti ve şehvetli gözler ile kendisini izleyen sevgilisine ufak kıkırtılar sundu.

Jisung kollarını önünde duran sevgilisinin beline dolayarak kendisine çekti. Dudaklarını önünde ki dolgun dudaklara bastırarak uzun bir öpücük bıraktı.

Nefes nefese alınlarını birbirlerine yaslayarak göz temasına geçtiler.

' Çok güzelsin. '

Her fırsatta sevgilisine iltifatlarda bulunur ve küçüğünün ona olan bakışlarına hayranlık duyardı Jisung.

Ne kadar zaman geçerse geçsin hâlâ ufak iltifatlarda bile kızarır ve sevgilisini kendisine yeniden yeniden aşık ederdi.

Mavi saçlı gençten gelen iltifat ile başını sevgilisinin boynuna gömerek kokusunu derince içine çekti.

Boynunda ki kollarını sıkılaştırarak sevgilisinin kendisini kucağına almasını sağladı.

Kucağında ki zarif beden ile yatağa doğru ilerleyerek oturdu ve çenesinden tutarak yüzünü kendisine çevirdi.

' Hazırlanıp çıkalım, bugünden etrafa ufak bir göz atıp yeni seçeneklere yer ayırırız. '

Jisung'un kurduğu cümle ile heyecanına engel olamazken etrafa ufak kıkırtılar sunar ve sevgilisinin kucağından kalkarak hazırladığı kıyafetleri eline alır.

Mavi saçlı genç için olanları kucağına bırakır ve kendi için hazırladığı kıyafetleri hızlı bir şekilde üzerine geçirir.

Siyah deri pantolonu üzerine bedenini saran aynı renk bir tişört geçirerek kırmızı bir ceket ile kombinini tamamlar.

Beyaz boynunu süsleyen zinciri ile uyumlu gümüş yüzüklerini zarif parmaklarına geçirir. Parfümünü sıkarak saçlarını şekillendirir ve aynanın karşısından kalkarak sevgilisine döner.

Kendisi ile uyumlu hazırladığı kombini ile sevgilisini baştan aşağı doğru süzer.

Siyah deri pantolunu, kırmızı renk bir tişört ve siyah deri bir ceket.

Aynanın önünden aldığı zincir ve yüzükler ile sevgilisinin kombinini tamamlarken saçlarını elleri ile dağıtır ve görüntüsü ile kocama gülümseyerek dudaklarına uzun bir öpücük bırakır.

Siyah botlarınıda ayaklarına geçirdikten sonra telefon cüzdan ve anahtar vesaire alarak evden çıkarlar.

Dışarıda hazır bekleyen arabaya ilerleyerek şoförden anahtarı alırlar.

Jisung şoför koltuğuna geçerken Minho ön koltuğa kurulur ve rezervasyon yaptırdıkları restoranta doğru yola koyulurlar.

×××××

Arada geçen sohbetler ile biten yolculuğun ardından restoranta gelirler.

Araba anahtarını valeye verir ardından ellerini birbirlerine kenetleyerek içeri girerler.

Ayırtmış oldukları masaya geçer yemeklerini sipariş ederler.

×××××××

Geceyi sohbetleri ve gülüşmeleri ardından bitirerek eve geçerler.

Kıyafetlerini rahat bir şeyler ile değiştirerek yatak odasına geçer ve yataklarına uzanırlar.

Beyaz tenli genç başını sevgilisinin göğsüne koyarak sarılır.

Sevgilisininde bir kolunu beline diğerini ise saçlarına çıkartarak okşamasına izin verir.

Restorantta gördükleri garson aklına gelince sevinç ile başını kaldırarak sevgilisi ile göz temasına geçer.

Ani hareket ile kendisine bakan sevgilisine döner ve aklına gelen düşünce ardından gülümser.

' Bugün gördüğümüz sarı uzun saçlı garson. Hani bizimle ilgilenen, değil mi? '

Minho sevgilisinin aklını okumuşcasına kurduğu cümle ile sesli bir kahkaha atar ve başını olumlu anlamda hızla sallar.

' Bu huyunu çok seviyorum. '

Jisung sevgilisine bir öpücük bırakırken bilmişçesine sırıtır.

' Bende seni. '

Aralarında geçen sohbet ile ufak çaplı planlar ardından birbirlerine dolanmış şekilde kendilerini uykunun kollarına bırakırlar.


Wanted Killers | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin