#5

211 23 37
                                    


' Sevgilim, gümüş mü siyah mı? '

' Gömleğin nasıl bir şey? '

' Gümüş renkte, saten. '

' O zaman siyah. '

Mavi saçlı gencin seçimi ile eline siyah kravatını almış boynundan geçirerek gevşek bir şekilde geçirmişti.

Yüzüklerini parmaklarına geçirip saçlarına şekil vermenin ardından parfümünü sıkarak salona indi.

Geniş salona girdiğinde koltuğa oturmuş elinde ki kahvesini yudumlayarak sakin bir şekilde telefonda konuşan sevgilisine baktı.

Gülümseyerek yanına doğru ilerledi ve mavi saçlı gencin kendisine bakmasını sağladı.

İstediğini elde ettiğinde sevgilisinin dudaklarında peydah olan gülümseme ile aynı şekilde gülerek karşılık verdi.

Mavi saçlı gencin kucağına çıkarak dizlerini kırdı ve kollarını boynuna sararak oturdu.

' 50 milyon. '

Mavi saçlı gençten duyduğu ile yüzünde ki gülümseme genişlerken gelen yeni iş teklifi ile heyecanına engel olamadı.

' Won değil mi? '

Karşı taraftan duyduğu ses ile gülümsemesi genişlerken sevgilisine baktığında dudaklarının iki kenarı kıvrılmış olduğunu gördü.

' Dolar. '

' Oha, bu dönemde kim kime bu kadar para vermiş? '

' Parayı bedavaya vermiyorsun Jay, sana kalmış. Parayı ver, Jeongin yok olsun. Eğer kabul etmiyorsan bekletme beni. Kapatıyorum. '

' Tamam, tamam dur. Tanrı aşkına. Jeongin' in haberi geldiği anda para hesabında olur. '

' Bu akşam, önce para sonra mal. Pazarlık hakkın yok. '

' Off, pekala. İstediğin gibi olsun. Akşam hesabına yatmış olur. '

' Seninle iş yapmak büyük bir zevk Jay. '

Telefonu kapatarak yan tarafında ki masaya koydu, ardından yanında duran dosyayı alarak sevgilisine döndü.

' Al bakalım, en az Hyunjin kadar seveceğin birine benziyor. '

Jisung' un dedikleri ardından Minho heyecan ile sevgilisinin elinde duran dosyayı aldı ve sevinçle incelemeye başladı.

Yang Jeongin, 20 yaşında. İşletme 2. sınıf öğrencisi.

' Jay bu çocuğun neden ortadan yok olmasını istiyor ki, kimseye zararı olmayan birine benziyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


' Jay bu çocuğun neden ortadan yok olmasını istiyor ki, kimseye zararı olmayan birine benziyor. '

' Bilmem, hiç merak etmediğim için sormadım. O da söylemedi zaten. '

Wanted Killers | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin