Poznání novích lidí

15 0 0
                                    

Dnes jsem se přestěhovala do nového města, vůbec se mi tady nelíbí a nikoho tu neznám. Zítra jdu poprvé do nové školy, doufám že v mojí třídě budou super lidi, a že si brzy najdu nějaké přátelé.

(druhý den)

"budík" No jo! už jsem vzhůru, achjo vůbec se mi tam nechce ale vim že tam musím. Dnes je venku krásně asi si vezmu oversize kalhoty a černý crop top. 

"máma" Suzie pojď už musíme jít.

"Suzie" Už běžím

Školu mám kousek od domova, takže nemusím aspoň chodit daleko nebo jezdit městskou dopravou. Moje nová škola je velká, doufám že se tam neztratím. No nic jdu dovnitř ať už to mám za sebou, nemám ráda poznávání nových lidí a proto to pro mě bude že začátku docela peklo ale nějak to musím zvládnout.

"ředitel" Dobrý den já jsem ředitel Galba a starám se o celou školu, moc mě těší

"Suzie" Dobrý den já jsem Suzie Lesová, také mě těší

"ředitel" tvá třída je ve druhém patře, doprovodím tě tam

"Suzie" dobře ,děkuji

(klepání na dveře)

"ředitel" Dobrý den, vedu vám novou žákyni

"paní učitelka" dobrý den, dobře děkuji. Moc mě těší jsem tvá třídní učitelka, jmenuji se Sabina Krejčová. Také mě máš na Český Jazyk a pracovní činnosti, snad si spolu budeme rozumět

"Suzie" dobrý den, těší mě.

"paní učitelka" tohle je tvá třída, mohla by jsi se nám představit?

"Suzie" ano určitě. Dobrý den jmenuji se Suzie Lesová, je mi 14 let. V neděli jsme se sem přestěhovali z Brna. Mám ráda hudbu, anime a ráda čtu.

"paní učitelka" Moc nás těší a snad se ti u nás bude líbit, prosím posaď se tam kde je místo.

(konec hodiny)

"Sára" ahoj já jsem Sára, slyšela jsem že máš ráda anime to já taky.

"Suzie" j-je ahoj, fakt to jsem ráda že tady nejsem jediná

"Sára" ne znám ještě pár lidí co také koukají na anime. Nechtěla by jsi se kamarádit? ráda bych tě tady provedla.

"Suzie" jo chtěla, budu moc ráda když mě tady provedeš.

(odchází ze třídy)

"Sára" Tady nalevo jsou klučičí záchody a napravo holčičí, támhle na konci chodby.
Vedle naší třídy nalevo má třídu 8.B., občas si dovolují ale stačí když je budeš ignorovat. Naopak napravo je 9.C. tam jsou super lidi, určitě si je oblíbíš, samozřejmě jsou tam nějaké vyjímky ale více méně jsou všichni v pohodě.

"Suzie" dobře, takže od 8.B. se budu radši držet dál. S tou 9.C. ti budu věřit, doufám že máš pravdu nechtěla bych tady nějaké problémy.

"Sára" ne opravdu jsou tam super lidi, pojď představím ti je.

"Suzie" Ne to je asi dobrý.

"Sára" ale pojď aspoň poznáš více lidí.

"Suzie" No tak dobře.

(přišli do 9.C.)
"Sára" ahoj lidi, jdu vám představit mojí novou kámošku, včera se pristěhovala.

"Kaja" je ahoj Sáro, kdo to je?

"Suzie" ahoj jmenuju se Suzie a přestěhovali jsme se sem z Brna, Sára říkala že jsou tady skvělý lidi a chtěla mě seznámit.

"Kája" jo to měla pravdu s vaší třídou skvělé vycházíme, jinak já jsem Karolína ráda tě poznávám.

Nečekaná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat