Zalíbení

8 0 1
                                    

"Dnes je to už týden co tady bydlíme, za tu dobu jsem si to moc užila, chodili jsme se Sárou běhat a nakupovat a ukázala mi Plzeň. Také jsme byli v kině kde se k nám přidali Kája s Honzou."

(téhož dne)

"Sára" ahoj Suzie tak co jdeme si zaběhat jako vždy?

"Suzie" ahoj Sáro jo můžeme, chceš sluchátko a poslouchat semnou písničky?

"Sára" jo jasně,

"Suzie" kudy dneska poběžíme?

"Sára" vzala bych to přes park, potom kolem krámu paní Nečasové a kolem květinářství, co myslíš?

"Suzie" to je skvělý nápad, když potom pobřežíme přes most dostaneme se zase zpátky

"Sára" přesně na to jsem myslela (zasmáli se)

"Sára" tak poběž

(po několika kilometrech se vrátili zpátky před barák Sáry)

"Suzie" uf to byla fuška (oddechla si)

"Sára" No to teda, ale touhle cestou by jsme měli běhat častěji bylo to super

"Suzie" jo v tom máš pravdu ale příště by jsi nemusela utíkat tak rychle (zasmáli se)

"Sára" mám docela hlad nechceš jít někam na jídlo?

"Suzie" jo můžeme ale musím si dojít domů pro peníze

"Sára" já je mám v kapse půjdu pro ně s tebou

(když si Suzie vzala peníze vydali se do města pro nějaké jídlo)

"Suzie" hele támhle přes ulici je kebab nezajdeme si tam? mám na něj docela chuť

"Sára" jo můžeme, taky bych si dala

(když dojedli kebab vydali se domů)

"Suzie" půjdu tě doprovodit

"Sára" to nemusíš, vypadá to na déšť

"Suzie" To nevadí kdyžtak trochu zmoknu

(Sára bydlí na druhém konci ulice takže to nebyl až takový kousek. Když byli skoro u Sáry domů opravdu začalo pršet ale Suzie si stála za tím že jí prostě doprovodí)

"Sára" prosimtě už jdi nebo zmokneš ještě víc než jsi teď.

"Suzie" prosimtě nejsem z cukru, něco vydržím

(po pár minutách)

"Sára" tak jsme tady, už můžeš jít

"Suzie" jasně už jdu, tak se měj hezky, uvidíme se ve škole

"Sára" ty se měj taky krásně a napiš mi až dorazíš domů. A díky že jsi mě doprovodila

"Suzie" nemáš zač slíbila jsem ti to ( zavolala na ní při odchodu)

(když šla Suzie domů začalo pršet 2x tolik než když šla se Sárou)

"Suzie" že já si nevzala deštník, ale přece něco vydržím, není to až tak daleko

Suzie počkej, zastav se! ( zavolal na ní neznámý člověk)

"Suzie" (otočila se) Honzo? co ty tady děláš? vždyť hrozně prší. Nemám čas se vybavovat musím domů.

"Honza" Musím do obchodu, máma mě tam poslala, pojď svezu tě mám to po cestě.

"Suzie" No tak dobře

(U Suzie před domem)

"Suzie" díky že jsi mě sem odvezl, a teď už jdi nebo zmokneš

"Honza" počkej ještě Suzie

"Suzie" (otočila se)

"Honza" (obejmul jí) Suzie já do žádného obchodu nemusím, jen jsem chtěl aby jsi nezmokla. Sára dávala na instagram fotky jak jste byli venku, a když jsem viděl jaké je venku počasí musel jsem za tebou jet.

"Suzie" (nevěděla co říct)

"Honza" (pustil ji) no nic musím jít, jdi domů ať se nenacházíš, uvidíme se ve škole.

(když odjel Honza, Suzie se vrátila domů hned šla do pokoje a začala psát)

: milý deníčku, dnes mě kamarád ze školy obejmul a jel za mnou v dešti aby se mi nic nestalo, nevím co si mám myslet; líbím se mu?, nebo po mě něco chce?. Nic méně si myslím že se mi líbí.

(Suzie o tom nikomu nic neřekla, jen se vysprchovala a šla spát).

(druhý den)

"Suzie" mami ale já chci jít do školy nic to není

"máma" Suzie ne! jsi nachlazená a máš horečku, napíšu do školy že nepřídeš.

"Suzie" No dobře ale jen jeden den.

"máma" No to nevím, uvidíme

"zpráva v telefonu: Honza"  ahoj Suzie, všiml jsem si že nejsi ve škole doufám že to není nic vážného prosím odepiš mi ať nemám strach.

"zpráva v telefonu: Suzie" ahoj Honzo, neboj jsem jen nachlazená a mam horečku.

"zpráva v telefonu: Honza" to jsem rád, hlavně napiš Sáře ať ti pošle vše co dělali ve škole ať nejsi pozadu.

"zpráva v telefonu:Suzie" neboj napíšu jí. Ty by jsi se neměl zdržovat psaním mi a učit se

"zpráva v telefonu:Honza" měli jsme přestávku ale za chvíli nám končí. Tak se měj hezky, hlavně se uzdrav a pí hodně čaje

"zpráva v telefonu: Suzie" díky, ty si to tam uží.

(poté Suzie začala znovu psát)

:milý deníčku, dnes jsem zjistila že o mě má Honza dokonce i strach, že bych se mu opravdu líbila?. Nevěřila jsem svým očím když mi psal, bylo to opravdu hezké až dojemné bych řekla

(do konce dne Suzie nic nedělala, ležela, pila čaje a koukala na seriály. Sem a tam jí napsala Sára o tom jak se má a poslala jí zápisky ze školy).




Tak a druhou část mám za sebou, je sice kratší ale snad se vám líbí. Ve třetí části se máte na co těšit, budu se snažit aby byla delší.
Budu ráda za sdílení či okomentování.

Nečekaná láska Kde žijí příběhy. Začni objevovat