love

41 6 0
                                    


Bu bölümün şarkısı love me harder





Yazarın anlatımıyla.

Düğün yerinde herkez çok mutluydu her tarafta kahkaha sesleri vardı sonunda fotoğraf çekimi zamanıydı herkez yerine geçmiş gülümsüyordu .

Fotoğrafçı dikkatle baktı
"Tamam şimdi fotoğrafınızı çekiyorum" sonra dikkatle baktı " bir dakika aramızda karamsar görünenler var" dedi
"Hey sen gözlüklü olan damadın küçük kardeşi değil misin"sonrada biraz ilerisinde olan kıza seslendi " hey sarışın kız sende gelinin kardeşi olmalısın diye bağırdı.

"Bugün sizin için güzel bir gün olmalı hadi kocaman gülümseyin bu gün karamsar olamasınız " bu sözlerden sonra iki genç de kendini gülmeye zorladı ama nafile çok belli oluyordu zorla gülümsedikleri.

Flaş!

Fotoğraf çekilmişti ama ikisininde aklından geçen şey aynıydı.

" Nasıl böyle biriyle akraba olabilirim"

8 yıl önce:

"Hey sınıf 4 te kavga var "

" Çabuk gel bakalım hemen "

"Çabuk bak kızı yere nasıl itti"

Ve sonunda kendini göstermişti okulun vahşi kızı rosie ." Seni o kadar sert itirmememe rağmen kendi yere atman nasıl bir rol hana"

Hana ağlayan bir yüzle rosieye baktı" neden böyle yapıyorsun sana ne yaptım rosie " diyerek daha şiddetli ağlamaya başladı.

Onun bu sahte hareketleri rosie yi daha çok kızdırıyordu.

"Ne yaptığını bilmiyor musun hayla yalan söylüyorsun arkamdan yaydığın dedikoduları biledigimimi zanediyorsun ha" diye sinirle bağırdı. Gittikçe öfkesi artıyordu.

" Böyle zavalıca davranmayı bırak hana "sonra bir bağırma sesi daha" hana!" Jungook rosie nin yanından hızlıca geçerek hanaya koştu hananin kolunu tutarak onu yerden kaldırdı.

Jungkook rosieye dönerek. Bağırmaya başladı"haydut musun sen konuşarak haledemiyor musun!"sinirli olduğu çok beliyi ama rosie daha sinirliydi ama bişey söylemedi sinirle bakmaya devam etti jungkook hanaya yardım ederek dışarı doğru yürüyordu. Rosie tam jungkook yanından geçerken konuştu"senden nefret ediyorum" junkook bu sözleri duyunca duraksayacak gibi oldu ama kendine engel olarak yanından geçip gitti.

Herkez onların arkasından dağılmışti rosie sınıfta tekti gözleri yaşarmıştı ona nasıl haydut derdi o kız yüzünden neler çekmişti o çocuktan nefret ediyordu.

8 yıl sonra:

"Rosiemize bak harika çıkmış" diyip koltukta oturarak dergilere bakan arkadaşı jennie rosieye sesledi.rosiede ona katılarak " demi harika çıkmışım" diyip gülümsedi neşeyle.

Sonra aklına yeni gelmiş gibi hemen ayağa kalktı " ah doğru ya benim gittmem lazım ablamın nişanlısının ailesiyle tanışıcam. Ayağa kalkarak çantasını eline aldı jenniede onunla kalktı" tamam canım umarım iyi geçer" dedi gülümseyerek.

Rosiede içinden umarım diyerek evden çıktı
Arabasına binerek restoranta sürdü .

Restoranta gelince arabasını park etti. İçeri girince hemen bir çalışan yanına geldi .
"Rezervasyonunuz var mı efendim" diye nazikçe konuştu

Rosie nazikçe cevap verdi. "evet kim jisoo adına olası lazım" çalışan elini ileriye uzatarak "buyrun oda bu tarafta" rosie kafasını salladı va kadın takip etti.odanin önüne gelince kapıyı açarak içeri girdi .

" Geç kaldım sanırım kusura bakmayın" diye nazikçe konuştu.

Annesi hemen tanıştırma faslına girdi " bak kızım bı jin'nin küçük kardeşi jungkook" diye tanıttı.

Rosie duyduğu isimle hemen kafasını çevirip kendisine şok içinde bakan adama baktı ve ikisininde ağzından kelimeler aynı anda döküldü.

" Şeytan"

" Pislik herif"

Herkez şok olmuştu bu ikisi ne diyordu böyle.






İlk bölümün sonuna geldik webtonu ilk bölümüne bakarsanız çok fazla benzerlik var biliyorum ama ilerleyen bölümlerde değişikliklerde olucak ve benzerlikler de umarım. Umarım beğenirsiniz?

Webtoonun ismi: goodbye in-love

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

let's start over rskHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin