Beş Yıl Sonra:
Merhaba herkese. Ben Lalisa, Lalisa Manobal.
Uzun bir zaman önce sizlere Taehyung ile tanıştığım günleri anlatmıştım. O zamanlar da 22'li yaşlarımdaydım.
Şimdi ise tam 27. yaşıma giriyorum.O günden sonra çok şey değişti. Jisoo ve Seokjin evlendi, iki çocukları oldu.
Asla sevgilim olmayacak diyen Chaeyoung, Jimin ile tanıştı. Şuan mutlu bir şekilde vakit geçiriyorlar.
Jennie'yi sorarsanız, Jennie sevgili yapmadı. Aramızdan ilk o evlenir diye düşünüyorduk ama o vazgeçti ve zaman ilerledikçe kendini sanata verdi.
Bana gelecek olursak, Taehyung ile o gün öpüşmemizden sonra aramızda olan şeyler çok değişti. Ben onu affettim ve zaman ilerledikçe her şeyi birbirimizle paylaşır olduk. Birlikte ağladık, birlikte güldük, birlikte korktuk, birlikte eğlendik.
Bazen birbirimizden nefret ettik, bazense nefreti sevgiye dönüştürdük. Birlikte bir çok şey yaptık. Hatta bana resim çizmeyi öğretti. Bir türlü beceremeyip boya kutularını döktüğümü saymazsak tabii.
Bu anılar çok basitmiş gibi gelebilir aslında ama o küçücük anılar bazen insana dünyaları verebiliyor. O zamanlara tekrar dönebilmek için neler yapardım bir bilseniz...
Herneyse, şuan nişanlıyız ve 2 ay sonra düğünümüz var.
Şimdi bunu okuyan kişi, yani sen. Ben bunları seninle paylaşırken yazdıklarımı okuyup yanımda olduğun için teşekkür ederim. Sen olduğun için başardım bazı şeyleri. Seninle birlikte başladığım bu defteri, seninle birlikte bitiriyorum. Umarım ki hayatın boyunca istediğin kişiyle birlikte olursun.
Tekrardan yanımda olduğun için teşekkür ederim değerli okuyucu. Şimdi gidiyor olsam da geri döneceğim. Görüşmek üzere, sadece şimdilik...BİTTİ.
Diyecek o kadar çok şey var ki anlatamam. Nereden başlasam bilmiyorum.
Bu zamana kadar kurgularımı okuyan, paylaşan, yorumlayan, oylayan herkese çok teşekkür ederim. Siz olmasaydınız bende olmayacaktım. Hepiniz iyi ki varsınız. Gerçekten şuan çok garip hissediyorum kendimi.Her neyse, daha fazla uzatmayacağım, bu kurgum bitmiş olsa bile farklı konularla geri döneceğim. Kısa bir süreliğine hoşçakalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will You Draw Me?
Fanfiction..@lalalalisaa: Merhaba! @thv:? @lalalalisaa: Çizimlerin çok güzell! Benim resmimi çizer misin lütfen? [Kim Taehyung&Lalisa Manobal] (Texting&Düzyazı)