5.

4 0 0
                                    

-Ăa,Marc? Asta e singura camera?

-Se pare că da...spune el. Maine vrei sa venim aici pentru a decora in stilul nostru cabana? Oricum mă gândeam să începem de maine meditațile și poate il ducem și pe Thor la plimbare. Ce zici?

-Da,mie mi-e ok,oricum nu am ce face.

Am mai stat puțin prin pădure și apoi am plecat înapoi acasă.

Când am ajuns părinții mei nu erau acasă și nici părinți lui Marc. Am mers in camera și planuiam sa mă pun in pat pentru că nu mă simțeam bine.
Am dormit vreo 30 de minute,apoi m-am ridicat sa merg la baie. Îmi venise ciclul.
Când m-am întors în camera Marc era acolo.

-Esti ok?

-Mhm..

-Nu pari. Hai sa iei o pastila,vino cu mine.

Am mers după el până la bucătărie și mi-a dat o pastila de burta.

-Hai afara sa iei niste aer curat.

Am ieșit afară și m-am jucat împreună cu Marc, cu Thor. A fost distractiv până m-au apucat crampele. Mă ghemuiam și mai puțin plângeam. I-am spus lui Marc că merg sus și el a rămas cu Thor.

Mă făceam că dorm când s-a deschis usa de la camera,pe ea intrând Marc cu o pungă de dulciuri. Le pune pe noptiera și se apropie de capul meu și îl sărută ușor.

Apoi se pune in pat langa mine,atent sa nu mă trezească.

M-am roșit mai tare decât un rac. El continua sa se uite la mine și la corpul meu firav ,cu atâta atracție încât îmi venea să deschid ochi și să îl sărut.
 
M-am foit când sa ridicat,in semn să se întoarcă. Și-a dat seama că sunt trează și sa așezat înapoi în pat.

- Cum mai ești?

- Mai bine...și chiar nu era minciuna,de cand a intrat în cameră mă simt mai bine

- Ti-am adus ceva. Si îmi face semn către noptieră.

     M-am roșit.

- Mersi! și îmi fac curaj să îl pup pe obraz. Nimeni nu a mai făcut asta pentru mine!
  
-Vrei sa ne uitam la un film mai târziu?

-Da, de ce nu?

Mutarea in noul orașUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum