3.Prima dimineață

9 0 0
                                    

M-am trezit de dimineață pe la vreo 7 pentru că nu mai aveam somn și m-am dus la baia din camera lui Marc să fac un duș și să îmi fac rutina de dimineață. Nu că aș avea ceva rutină complicată. Mă spăl pe dinți,pe față și apoi mă piaptăn. Nu îmi place să mă machiez,doar daca e necesar. Îmi place să îmi ondulez genele,mi se pare că arată mai drăguț așa .

Eram aproape gata,mă spălam pe dinți când se deschide ușa și pe ea intră Marc, surprins că sunt în baia lui. Mă examinat din cap până în picioare,norocul meu că acum 3 minute mi-am înfășurat prosopul pe corp.

- Nu ști să bați la ușă?

- E baia mea,nu știam că ești aici așa devreme.

- Aseara nu mi-ai mai făcut turul și nu am știut unde e baia așa că am folosit-o pe cea din camera ta. Si nu am mai putut dormii.
 
- A ok atunci te las sa termini.

- Nu, intra mi-am uitat hainele in valiza și oricum mai am puțin din a-mi pieptăna parul.

Marc a așteptat lângă ușă în timp ce îmi prindeam parul într-o coadă simplă.

- La școală se vorbește engleza?

- Nu prea, profesori vorbesc doar spaniolă ,dar elevi mai vorbesc și engleză în pauze.
  
Am ieșit din baie ,dar mi-am uitat deodorantul care l-am luat cu mine in baie și am uitat sa îl folosesc așa că am intrat cu 30 de secunde după ce am ieșit sperând că Marc nu e gol.

Nu era complet gol, avea doar tricoul jos, dar, oh doamne. Avea un piept bine făcut și patrațele perfecte.

-Scuzee, mi-am uitat deodorantul!

-Nici o problema! a spus el cu un rajnet pe fată.

M-am simțit prost și m-am roșit,dar era așa de frumos!!!

Mutarea in noul orașUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum