Awkward confusion

5 1 0
                                    


***

Щоки полихали, а серце билося в грудях швидше ніж завжди.

Чесно Ванесса почувалася дівчиною підлітком, яка закохалася в популярного хлопчика зі своєї школи.

Зараз сидячи в офісі охорони, вона була в повному шоці. Приємний шок. Щічки нічного сторожа були вкриті рум'янцем, а сама вона посміхалася, сидячи на стільці.

«Добре треба зосередитися!» - підводячись зі стільця і ляскаючи себе по щоках, щоб перевести в себе в порядок подумала Ванесса.

Взявши ліхтарик в руки та поправивши кепку, вона в останній раз поглянула на камери, після чого розвернулася і пішла.

***

У Ванесси був жахливий день. Просто жах.

Спочатку механіки накосячили, потім прийшлося прибирати за прибиральника, який захворів загалом через затримку начальства вона запізнилася на автобус.

«Ну ось чому саме я?» - думала вона несучи за собою дві сумки. Одну з формою, а другу з документами звіти роботи аніматроників.

Ванесса частенько допомагала механікам з аніматроніками. Звісно за це їй платили не маленьку суму.

Блондинка переходила дорогу, через 10 секунд повинен був бути червоне світло. Купа машини готові були збиратися їхати.

По своїй незграбності Ванесса, зачепилася за свою ж ногу. Вона відчула, що зараз же впаде на дорогу. Яке щастя, що її хтось підхопив, потягнувши до тротуару. А через декілька секунд на світлофорі, який був прямо перед нею, загорілося червоне світло. Одразу ж поїхали машини, які чекали, коли перейдуть люди по своїм сторонам.

-О боже, ти не забилася? – спитав блондинку ніжний жіночий голос. В цьому голосі почулася невелика тривога, яку можна було почути з її слів.

Блондинка з зеленими очима поглянула на людину, яка все ще тримала її за руку.

Щоки зрадницьки залилися червоним кольором, а серце забилося швидко.

Людина, яка все ще тримала Ванессу за руку, була кудрявою рудою з ластовиннями дівчина.

-Ох, ем... - зеленоока навіть не знала, що робити, - Т-так все добре. Дякую вам...

-Тобі слідує, бути обережною, коли ти переходиш дорогу. – почала осуджувати дівчина зеленооку, поки друга не могла відвести очей з першої, - Ох, до речі, мене звати Мей. А вас як звати? – представилася рудоволоса.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Dec 10, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dandelion HappinessWhere stories live. Discover now