DEEDPOOL

314 3 0
                                    

TÜRÜ:insan

GÜÇLERİ: Wolverine  adlı mutanttan alınmış hızlı iyileşme yeteneğine sahiptir. Yakın  dövüşte iyi eğitim almıştır. Süper-gücü olmasa da oldukça kuvvetli ve çeviktir.  Yüksek teknoloji içeren aletler ve her türlü silahı kullanabilir

BİYOGRAFİ:Wade Wilson olarak bilinen adamın geçmişi gizemlidir. Oldukça iyi eğitim almış bir paralı asker ve ihtiyaç duyduğunda başkalarının kılığına girebilen bir suikastçidir.

Tamamlayamadığı bir görevinin ardından kendini yaralı bir halde ABD'nin kuzeyindeki gözlerden uzak bir kulübede Wade ve Mercedes Wilson'ın bakımında buldu. Wade Wilson'ı öldürerek onun kimliğini edindi, fakat yanlışlıkla Mercedes Wilson'ı da öldürünce büyük bir pişmanlık duydu. O zamandan beri Wade Wilson kimliğiyle hayatına devam etti.

Wade Wilson birçok tehlikeli  görev aldı ve Vanessa adlı bir fahise ile yakınlaşmaya başladı. Kansere yakalandığını öğrenince Vanessa'yı terketti ve Kanada hükümetinin önerdiği teklifi kurtuluş umudu olarak görerek  kabul etti. Hükümetin "Weapon X" projesini yürüttüğü binada onun kanserden  kurtulmasına yarayan hızlı iyileşme yeteneğine sahip olmasını sağladılar, fakat  bu işlem yüzünde yara izleri oluşturup çirkinleşmesine neden oldu. H Departmanı adlı bölümde çalışan Dr. Killbrew adlı bilim adamının yanına gönderildi.  Killbrew kendine ait bir laborauarda hücrelere kapattığı insanlar üzerinde  korkunç deneyler yapmaktaydı. Günün birinde bu deneklerinden biri Wilson'ın  arkadaşlarından biri oldu ve Wilson arkadaşını acısını dindirmek için öldürmek  zorunda kaldı. Arkadaşının intikamını almaya çalışırken Killbrew'ın koruması Ajax tarafından kalbi söküldü. Hızlı iyileşme yeteneğisayesinde kalbi yenilenince hayatta kalmayı başardı. Kaçmaya çalışırken  Ajax'ı öldürdü. Deadpool adını alarak tekrar paralı askerlik yapmaya  başladı.


MARVEL KAREKTERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin