GAMORA

172 1 0
                                    

TÜRÜ: canavar


GÜÇLERİ:Güçleri: İnsan üstü bir güce ve çevikliğe sahiptir. Galaksideki çoğu silahı tanır ve zamanla iyileşme yeteneği edinmiştir. Aslında bir nevi Black Widow'un yeşil ve uzaylı versiyonu da diyebiliriz.

BİYOGRAFİ:Geçmişi: Uzaylı bir ırkın sağ kalan son bireyidir. Thanos tarafından evlatlık edinilmiş ve üst düzey yok edici bir silah olması için yetiştirilmiştir. Thanos tarafından insan üstü güçlerle donatılmıştır zamanla. Tam bir suikastçi olması için yetiştirdiği Gamora ilk başlarda Thanos'un emrinde infazlar yaparken zamanla Thanos'un aslında çok büyük bir tehdit olduğunun farkına varmış ve Guardians of the Galaxy ekibine katılmıştır. Adam Warlock ve Nova ile ilişki yaşamışlığı da vardır. 


Evet, ekip bu 5 kişiden oluşuyor. bazı söylentiler de Nova'nın da filmde olabileceği söylense de henüz kesin bir şey yok. Bildiğiniz üzere baş kötümüz ise Thanos olacak bu filmde. Kendisinin Avengers 2'de de olacağı düşünülürse, bu filmde Guardians of the Galaxy ekibine büyük çileler çektirecek gibi. Zaten dikkat ederseniz ekipte Thanos ile oldukça ciddi husumetleri ve bağları olanlar da var. Bu da Guardians of the Galaxy filmini, Thanos'u tanıtmak için ideal bir uyarlama yapıyor.

MARVEL KAREKTERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin