Selamlar, selamlar, selamlar
Birçoğunuzun hoşuna giden ve birçoğunuzun nefret ettiği o seriyi neden yazmayayım ki? diye düşünerek girdim bir yola.
Eğer wattpad karakterleri aynı evde kalırsa ne olur? Hiç düşündünüz mü?
Ben orada çıkacak kaosu hayal ederken çıldırdım ve Tiktok'ta bir seriye başladım ve hızımı alamayıp Wattpad'de bu kurguya başlıyorum. Bu kurgu öylesine ve eğlenmek için yazılan bir kurgu olduğundan ciddi almayınız.
Kurallar basit.
Kural 1 : Burada tek amaç gülüp geçmek. Eğlenmediğinizi düşündüğünüzde kitabı bırakmak sizin seçiminiz olacak. Kimse burada zorla durmasına gerek yok. Gelmekte de gitmekte de özgürsünüz ❤
Kural 2 : Karakterlerin hepsinin baskın olduğunun ve birbirlerinin yanında olduklarında oluşacak o sürtüşmeleri ciddiye almamakta fayda var. Sizin aklınızdaki karakter çooook mükemmel olabilir ama unutmayın ki Wattpad'de mükemmel olmayan karakter yok. Yani sizin mükemmel gördüğünüz karakter başkasına basit ve mükemmel olmayan bir karakter olarak gelebilir. Tam tersi sizin basit gördüğünüz bir karakter başkaları için mükemmel tabiriyle tanımladığı bir karakter olabilir. Yani ortada yüzde yüz mükemmel karakter yok. Bunu kabullenelim. :)
Kural 3 : Satır içinde veya kurguda SPOİ olur. Spoilerden müessesemiz sorumlu değildir.
Kural 4 : Herkes satır içi yorumlarda lütfen birbiriyle saygı çerçevesinde konuşmaya özen göstersin.
Amacımız...
EĞLENMEK.
Hür iradenizle burada olduğunuz için teşekkürler ve keyifli okumalar.
En kısa zamanda görüşürüz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM KAZANI
General FictionWattpad Karakterleri Aynı Evde Yaşasa Ne Olurdu? ✔ Güç Savaşları ✔ Kavga ✔ Dedikodular