★ K2 ★

378 44 48
                                    

( Karakterleri, bölüm sonunda kitap ve yazar ismi yazılmış bir şekilde bulabilirsiniz. )

WATTPAD KARAKTERLERİ AYNI EVDE YAŞARSA

( Kadın Versiyonu )

2. Bölüm - Kim Kime Dum Duma 

★★★

Lal Sarca somurtarak oturur.

Peri Noah: Işık ne oldu buna?

Peri başıyla Lal'i işaret eder. Işık önce Lal'e, sonra periye bakarak omuz silker.

Işık Sarca : Bir şey yok ya? Daha demin kapının önünde Bartu'yla konuşuyorlardı. Bartu yine bir şey yapmıştır. Yine Lal'in zoruna gitmiştir.

Lal, Işık'a doğru bakıp işaret diliyle bir şeyler söyledi.

Işık : Tamam işte küsmüşsün yine.

Arzu bakışlarını odada olmayan diğer sakinleri arayarak etrafta gezdirdi ve gözlerini kıstı.

Arzu Kıvanç : Eee diğer kızlar nerede? Aşkın yok. Hisar yok. İzel yok... Neredeler?

Yağmur Deniz : Ya onlar yaptıkları işlerden bahsediyorlardı. Kestik biçtik falan. Zeynep dayanamadı tabi. Onlarda bu yüzden dışarı çıktılar. Arka bahçede kanlı ama eğlenceli anılarını anlatıyorlar.

Rima içeri koşarak girdiğinde nefes nefeseydi. Odadaki kadınlar oturdukları yerde dikleştiler ve şüpheyle kaşlarını çattılar.

Rima Jilet : Kızlar çok kötü bir şey oldu.

Işık oturduğu yerden kalkıp Rima'nın karşısında durdu. Kötü olan neyse çözebilecekmiş gibi hazırlamıştı kendini.

Rima : Zeynep yok. Kaçırıldı.

Nazlı ve Arzu ellerini alınlarına çarptı. Nazlı başını sağa sola sallarken konuşmaya başladı.

Nazlı Alaca : Yine mi ya? Yine mi? Allah Onur'a sabır versin. Çekilecek dert değil.

Eflal : Bir Onur'a, bir Ateş Alanguvaya, bir Baran Deniz'e, bir Bora Karabey'e, birde... (duraksar) Allah hepimizin kocalarına sabır versin. Çünkü maşallah başımızın üzerinde koca bir karabulut var. Başlarımız beladan kurtulmuyor bir türlü.

Aşkın Erizgi : Konunuzu kanla bıçakla kesiyorum ama Bence sorun bizde değil.

Tüm bakışlar Aşkın'a çevrildi. Ardından Hisar ve İzel'de bahçe kapısından içeri girmişlerdi. Olayın ne olduğuna kulak misafiri olduklarından İzel ve Hisar kendilerini koltuğa attılar. Herkesin yaptığı gibi Aşkın'ın konuşmasını dinlemeye devam ettiler. Aşkın hararetle konuşmasını sürdürdü.

Aşkın : Bizim başımızın üstünde karabulut falan yok. Tamamen bizim kocalarımızın başındaki bela. Erkek denen o varlığın yaratmış olduğu negatif yükler, negatif duygular ve negatif olayların sorumluluğunu biz çekiyoruz.

Arzu : Sen yine Ateş'le mi tartıştın?

Aşkın : (derin nefes alıp verir )

Aşkın koltuklardan birine çöktü ve odayı derin bir sessizlik kapladı. Herkes Zeynep'in kaçırıldığını unutmuş bir şekilde kendi dünyalarına dalmıştı.

Yağmur : Tamam, hadi artık konuşalım, neden herkes sustu birden bire. O kadar çok sıkıldım ki, en sonunda erkek tarafına geçeceğim. Baran'ım da orada. Serkan da orada dedikodu yapardık ne güzel.

CEHENNEM KAZANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin