1. Prologi

13 2 0
                                    

Aurinko paistoi ränsistyneen talon seinien läpi. Puu oli tummaa ja lahonnutta ja ilma haisi vähän homeelta.

Jeongin istui polvillaan talon nurkassa ja asetteli lattialle ammuksia. Bangchan oli antanut hänelle tehtäväksi laskea ne. 108, 109, 110... hän laski. Jeongin mietti, kuinkakohan kauksi nämäkään riittäisivät.

Pian Bangchan ja Karina tulivat sisälle kiivaasti keskustellen. "Se on liian vaarallista koska muistathan mitä Felixille kävi.." Chan sanoi ja Karina näytti raivostuneelta.

"Niin ei tule käymään enää!" Karina huudahti. "Ja sitä paitsi meidän on pakko pian lähteä takaisin kaupunkiin, tarvikkeet eivät riitä täällä."

"Karina on oikeassa" Minho sanoi ja astui esiin toisesta huoneesta. "Emme voi olla täällä ikuisuutta, täytyy ainakin lähteä käymään kaupungissa"

Jeongin oli itse käynyt kaupungissa vain kerran sen jälkeen, kun he olivat lähteneet sieltä evakkoon lähes puoli vuotta sitten. Kaupunki oli vaarallisempi kuin melko rauhallinen metsä. Siellä vilisi hirviöitä joka suunnalla: skinwalkereita, erilaisia isoja eläimiä, lohikäärmeitä ja näkkejä.

Chan näytti hellittävän hieman kun huomasi Minhonkin olevan tuota mieltä. "No hyvä on, mutta parhaat miehet"

"Ja naiset" Karina lisäsi ja marssi sitten pois kädet puuskassa.

"Minä voin lähteä" Jeongin sanoi ja Bangchan kääntyi katsomaan häntä. "En ole varma onko se fiksua" hän sanoi epäröiden.

"Kyllä mä uskon" Minho sanoi ja taputti Jeonginia olalle. "Jos minä, Namjoon ja Karina lähdetään niin eiköhän se ole melko turvallista"

"No jos sanot niin" Bangchan sanoi. "Lähdetään huomenna heti aamulla niin ehdimme ennen yötä. KUKAAN ei tahdo olla kaupungissa yöllä"

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Dec 11, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Monsters [Kpop suomi] Onde histórias criam vida. Descubra agora