Rozdział 2

140 2 5
                                    

~pov Polska~

Po jeszcze kilku rundach gry w butelkę, paru piwach i kilku drinkach nie wiedziałem co się dzieje. Nagle poczułem jak ktoś mnie łapie od tyłu w talii. Odwróciłem się i zobaczyłem dość wysoką osobę.Nie mogłem dostrzec, ani twarzy, ani jakie to jest państwo, ale nie byłem w stanie odejść, ponieważ trzymało mnie w talii. Wyższy chłopak zbliżył do mnie twarz i namiętnie mnie pocałował. Nie wiedząc co zrobić oddałem pocałunek i złapałem nieznajomego rękami za szyję. Gdy odsunął ode mnie swoje usta złapał mnie od tyłu i podniósł zaczynając gdzieś iść. Zatrzymał się i odstawił mnie na ziemię otwierając drzwi i wpychając mnie do środka pokoju. Rozejrzałem się po pomieszczeniu. Był to niewielki pokój z dużym łóżkiem naprzeciwko drzwi, a po prawej była mała łazienka z wanno-prysznicem. Poczułem ręce na moich biodrach. Gdy się odwróciłem zobaczyłem Niemcy. Był nawalony tak jak i ja, więc nie myśleliśmy trzeźwo. Znów mnie podniósł i przeniósł na łóżko. Położył mnie na środku materaca i stając nade mną na kolanach ściągnął swoją czarno-czerwoną koszulkę. Potem schylił się i zaczął całować mnie po szyi. Z ust wyrwał mi się cichy jęk, przez co straszy oderwał się od mojej szyi i zaczął ściągać mój biały T-shirt. Po zdjęciu mojej koszulki znów zajął się moją szyją schodząc ustami w dół mojego ciała co chwilę się zatrzymując i robiąc czerwone ślady, co powodowało, że wydawałem z siebie ciche jęki. Gdy zjechał już na sam dół mojej odsłoniętej przestrzeni zaczął odpinać moje czerwone spodnie. Po ściągnięciu mojej dolnej garderoby razem z bielizną zajął się mną. Wziął mojego kutasa do ręki po czym włożył go sobie do buzi. Zaczął ruszać głową w górę i w dół. Było to bardzo przyjemne, a potwierdzały to moje zadowolone pojękiwania. Po chwili wyjął go z ust i ściągnął z siebie resztę ubrań, a jako że byłem nawalony od razu wziąłem się do "roboty". Wziąłem jego członka do ust i zacząłem ruszać głową w górę i w dół, a on cicho pojękiwał i mruczał. Po chwili doszedł w moich ustach. Połknąłem całość i spojrzałem na niego. Patrzył na mnie pytająco. Mi się to szczerze podobało więc spojrzałem się na niego zachęcająco, odwróciłem się i poszedłem w głąb łóżka zachęcając Niemca by szedł za mną. Gdy do mnie dotarł zaczął mnie przygotowywać, by zmniejszyć ból. Wepchnął mi do buzi cztery palce, aby je zwilżyć. Po chwili je wyjął i włożył pierwszego palca we mnie. Jęknąłem z bólu i zadowolenia, a Niemiec włożył następny. Zaczął nimi ruszać, rozdzielać je po czym włożył trzeci. Kolejny palec wszedł już ciężej, przez co dosyć głośno jęknąłem. Niemcy widząc moje zadowolenie zaczął nimi ruszać, a ja bezwładnie opadłem klatką piersiową na łóżko. Po jakiś pięciu minutach chłopak wyjął palce, podniósł moje biodra i powoli we mnie wszedł. Wydałem z siebie podniecony jęk, na co Niemiec zaczął się ruszać w przód i w tył przez co wydawałem z siebie zadowolone i dość głośne dźwięki. Po chwili przyzwyczaiłem się i chłopak zaczął ruszać się szybciej. Po jakiś 2 minutach wyszedł ze mnie i przewrócił się na plecy, a ja już byłem napalony i narąbany podszedłem do niego i siadłem na jego penisie. Zacząłem skakać na nim po czym położyłem się na jego klatce piersiowej nadal ruszając biodrami w górę i w dół jęcząc cicho. Niemiec podniósł moją głowę za brodę i namiętnie mnie pocałował, a ja jęczałem mu w usta. Po jakiś 10 minutach doszedł we mnie, przykrył nas kołdrą i zasnęliśmy bez wychodzenia i sprzątania.
-----------------
Ummm... Powiem tylko że miałam to zapisane w notesie i... Mama prawie to przeczytała... Więc dziękuję i pozdrawiam❤️🙂🇵🇱🇩🇪
Słów:600
Pa pa misiaczki❤️❤️🙂

GerPol (18+)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz