Rozdzial drugi

91 6 2
                                    

Pov Clara:
Byla 17.30 a ja Miałam iść do Nico o 18.00 więc szybko Założyłam Koszulkę z Dekoltem,Spódniczkę i szpilki nie Malowalam sie po czym udałam się do Pokoju. Zapukałam do drzwi otworzył mi lewy który właśnie wychodził.

– o Hej Clara!– powiedział Przybijajac że man Piątke na co odrazu wyszedł a ja weszłam do Środka Nico leżał na łóżku.– Hej?– powiedziałam na co chłopak się Zerwał I podszedł do mnie.

– Hej Clara sorry ze ja tak nie za ładnie ale przed chwilą wstałem bo spałem.

– spoko!– powiedziałam na co usiadłam na jego łóżku.

– napijesz się może wina?– zaproponował.

– nie dzięki...– odmówiłam na co on usiadł obok mnie.

– obejrzymy jakiś Film?– tym razem ja zaproponowałam chłopak bez żadnego Komentarza Włączył Jakiś Film.

Przez połowę był nudny ale Akcja się rozkręciła. Film skonczyl się o 20.00 a ja miałam być o 19.30. Szybko Wstałam z łóżka założyłam buty Byłam już na progu drzwi gdy Nico Złapał moja rękę I wyszedł że mną na Korytarz.

Zastanawiałam się o co chodzi po czym nasze wzroki się spotkały a On Się bardziej przybliżył i położył ręce na mojej tali na co ja Jak głupia położyłam swoją Rękę na jego Poliku po czym mnie pocałował. Gdy nasze usta się spotkały ogarnęłam się i Odepchnelam go patrząc raz na ziemię raz na niego.

– przepraszam..– powiedział Łapiąc moja rękę na co ja Zabrałam rękę I zaczęłam iść w stronę schodów beż słowa.– Clara zaczekaj!!– krzyczal za mną na co ja Nie reagowałam chyba se odpuścił bo nie słyszałam żeby ktoś mnie wolał.

Większość wieczoru spędziłam pod kołdra i oglądaniem serialów a do tego miałam wyrzuty sumienia.

Obudził mnie Dźwięk Otwieranych drzwi Zerwałam się I zobaczyłam mojego kuzyna Antka który przyszedł mnie obudzić.

– o Clara wstałaś! Chodź ubierają się za Chwilę Polska gra mecz!– wykrzyknął na co ja Wstałam nie chętnie z łóżka założyłam ciuchy i poszłam wraz z Kuzynem.

Weszliśmy na stadion Mecz się już zaczął Nico stał w pierwszym rzędzie widziałam Go całkiem dobrze chłopak chyba mnie nie zauważył to dobrze.

15 minuta usłyszałam gwizdek i Krzyk jednego z Piłkarzy był nim Matty Cash zastanawiałam się co się stało Po czym zorientowałam się że Złamał se Rękę.

Pobiegłam w stronę chłopak przy nim  Nico reszta wolała nie podchodzić.
Położyłam torbę ostrożnie obrocilam Mattego i posadziłam by móc go opatrzeć. Nico patrzał cały czas na mnie widziałam to kątem oka.

– Cholera rękę jest chyba złamana w dwóch miejscach..– powiedziałam Patrząc na Chłopaka.

– Cholera!– Krzyknął Chłopak Łapiąc się za głowę druga ręką.

– Clara wyjdzie z tego?– zapytał Nico.

– Tak to tylko ręka..– odpowiedziałam– pomóż mi go zaprowadzić na górę a tam zadzwonimy po Karetkę– dodałam do Antka na co zaprowadziliśmy Casha na Górę.

Nie spojrzałam na Nico ale on patrzał Na mnie przez cały czas z tego co mówił Antek.

Pojechałam z Cashem do szpitala.
Chłopak leżał spokojnie Patrząc na podtrzymana rękę.

– Jesteś Clara Prawda?– zapytał na co odwróciłam się w jego stronę.

– tak a ty Matty dobrze mówię?– odpowiedziałam mu jednocześnie pytając się.

– Wiem że to nie typowe Pytanie ale jesteś dziewczyna Nicoli?– dopytał na co ja Na chwilę zamilkłam.

– nie nie! On jest tylko takim znajomym poznaliśmy się wczoraj jął go z faulowano– odpowiedziałam czując się nie zręcznie.

– Ooo.. myślisz że będę mógł wrócić na Boisko?– spytała.

– tak Tylko po jakiś Kilku miesiącach– odpowiedziałam.

– Kurwa! Wszystkie mecze mnie ominął!

– przykro mi Matty..

– dzięki chyba – uśmiechnęł się na co ja poczułam Wypieki na twarzy ale szybko się ogarnęłam bo Dojechaliśmy na Miejsce.


To na tyle żegnajcie



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 14, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,first look" Clara Anderson and Matty Cash | | +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz