Innlagt på sykehuset...

232 5 0
                                    

Han tok opp mobilen og tastet inn nummeret til moren sin, Karina. Hun tok ikke telefonen, så han ringte faren sin, Jens. "Hei pappa! Kan du komme å hente meg og Josefine i byen?" Spurte han. "Steffen... Det er sånn at.. Mamma, Karina er innlagt på sykehuset etter en ulykke tidligere i dag...." Sa Jens, og man kunne høre at han var lei deg. "Hva har skjedd?!" Ropte Steffen i telefonen, og alle så på oss. "Pappa hva har skjedd med mamma?!" "Hun.. Hun var i en bilulykke... Hun brakk ryggen og venstre arm.. Det er i hvert fall det legene vet, hun ligger i koma." Steffen sa Hade og la på. Så braste han ut i tårer. Jeg satt meg ved siden av han, strøk han litt på ryggen, ga han en klem og prøvde å trøste han litt. "Det kommer til å gå bra..." Sa jeg til han og smilte. Han snufset og smilte tilbake. "Jeg er så glad for at jeg har deg Josefine..." Jeg så han inn i øynene og sa "jeg er glad for at jeg har deg også Steffen". "Er det noe jeg kan gjøre for deg?" Spurte jeg. "Ikke no mer enn det du gjør nå" svarte han og klemte meg. Jeg klemte han enda hardere tilbake og spurte om vi skulle gå et annet sted siden det var så mange der. Så ble deg til at vi dro hjem til meg. Jeg ringte mamma og spurte om hun kunne hente oss. Vi avtalte at hun skulle hente oss ved inngangen til senteret vi var på; så vi gikk dit.

En Dårlig Dag (fullført)Where stories live. Discover now