Overnatting

179 3 0
                                    

Vi gikk inn døra og opp trappa til rommet mitt. Jeg satt meg ned på senga mi; det samme gjorde Steffen. Jeg kysset han på kinnet og spurte om det gikk bra. "Jada, det går mye bedre" svarte han. "Er du i humør til å sove over?" Spurte jeg i håp om at han skulle svare ja. "Ja selvfølgelig! Alt blir bedre når jeg er med deg" svarte han.

"Klokka begynner å bli litt mye, skal vi legge oss?" Spurte jeg og reiste meg. "Oki" svarte han og reiste seg han også. Så gikk vi og pusset tennene. Vi sa natta til mamma og gikk tilbake på rommet mitt. "Høyre eller venstre side av senga?" Spurte jeg og så på Steffen. Jeg hadde dobbelseng på rommet, som vi skulle sove i. "Samma for meg egentlig, men jeg kan ta høyre" svarte han. Vi la oss i senga og dro dynen over oss. "Blir du med meg på sykehuset i morgen, for å se mamma?" Spurte Steffen. "Så klart" svarte jeg og vrei meg mot midten og så på han. "Natta, Josefine; Elsker deg" sa han og så på meg. "Natta Steffen, elsker deg og" sa jeg til han og lukket øynene for å prøve å sove. Steffen sovnet veldig fort og begynte å snorke. Jeg klarte ikke holde meg, jeg MÅTTE le. Han snorker så rart, jeg kjente ingen som snorket som han. Etter jeg hadde lagt og hørt på snorkingen hans en stund sovet jeg også. Det hadde vært en lang dag og jeg var veldig sliten.

En Dårlig Dag (fullført)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin