Ναι! Τελεια! Μετα απο 8 ωρες σχολης γυρισα επιτελους σπιτι μου και μπορω να ξεραθω στον καναπε μου που τοσο πολυ αγαπω, με την ησυχια μου, χωρις κανενας να με ενοχλει... Ομως παλι σκεψεις... Αυτο το πραγμα δεν μπορεσα ποτε να το καταλαβω! Εκει που πας να καθησεις να ξεκουραστεις ερχονται η μια μετα την αλλη! Παντα κατεληγα να μιζεριαζω και να βγαζω το συμπερασμα πως ειμαι ο πιο δυστυχισμενος ανθρωπος, οποτε μαλλον και αυτο το απογευμα θα περνουσε καπως ετσι, αλλα παρ'ολ'αυτα δε μπορουσα να αποβαλω τις ασχημες σκεψεις!
Η σχολη μου δε μου αρεσε... Ηταν δυσκολη! Ο μονος λογος που την επελεξα ηταν γιατι ηθελα να φυγω μακρια απο το σπιτι μου, να ανεξαρτητοποιηθω και να ερθω στην Αθηνα που τοσο πολυ αγαπω... Το μονο που ηθελα ηταν να περναω καλα! Εξαλλου ημουν σιγουρη πως τον ερωτα θα αργουσα ακομα να τον βρω... Μεχρι σημερα δεν εχει βρεθει ποτε κατι αξιολογο... Γενικα μου αρεσει να περναω καλα και μεχρι εκει... Δε θελω να δενομαι γιατι ξερω πως παντα θα πεσω στους λαθος ανθρωπους και θα πληγωθω... Μπορει και εγω να ζηταω πολλα και τον τελειο να τον εχω πλασει πολυ υπερβολικα στο μυαλο μου! Απλα θελω ο αλλος που θα ειναι απεναντι μου να με κοιταει και να μιλαμε με τα ματια! Να εχει κατι πιο βαθυ η σχεση... Να μην μενουμε μονο στην επιφανεια και στο πως θα περναμε απλα καλα... Δε ξερω! Μαλλον εγω ειμαι παραξενη! Και γι'αυτο εχω αποφασισει απλα να περναω καλα χωρις δεσμευεσεις!
Δυο χρονια τωρα εχουν περασει πολυ απο το κρεβατι μου! Αλλα δεν αφηνω κανεναν να μου ανοιχτει η να του ανοιχτω!
Τις σκεψεις μου ηρθε αποτομα να κοψει ο ηχος του κινητου μου! Βλεπω να γραφει στην οθονη "μαμα"... Ωωωχ ποιος την ακουει παλι... Περνω μια βαθια ανασα λες και θα αλλαζε τιποτα και παταω το κουμπι για να της μιλησω...
-Ναιιι μανουλαααα!
-Ελα παιδι μου, δε με πηρες ολη μερα και ανησυχησα...
-Ναι μαμα, δε σε πηρα γιατι ειχα σχολη! Καλα ειμαι μην ανησυχεις! Εσεις τι κανετε; Ολοι καλα;
-Ναι ναι... Ολοι μια χαρα! Ηθελα να σου το κρατησω για εκπληξη αλλα δεν μπορω! Να, σε δυο μερες ερχομαστε Αθηνα! Πηραμε αδεια απο τη δουλεια με τον μπαμπα και η Τζορτζινα δεν εχει σχολειο οποτε θα ερθουμε για καμια βδομαδα!
Εκεινη την ωρα απλα ηθελα να ανοιξει η γη να με καταπιει... Δεν ειναι οτι δεν τους θελω! Ισα ισα θα μαγειρευει η μαμα, το σπιτι θα ειναι καθαρο... Απλα θα πρεπει να τρεχουμε απο εδω και απο εκει για να τους δειξω την Αθηνα και η μικρη μου αδερφη η Τζορτζινα, θα θελει να παμε στο σπιτι αυτου του τραγουδιστη που τοσο πολυ ειναι ερωτευμενη μαζι του... Και γενικα... Ωχ!
-Ααα πολυ ωραια μαμα! Ναι ναι... Θα σας περιμενω... Φιλακια!
Κι ετσι εκλεισα το τηλεφωνο μη μπορωντας πια να με παρει ο υπνος! Ετσι αποφασισα να κανω ενα κρυο ντους και να φτιαξω εναν καφε να πιω...
Μετα απο λιγο ημουν καθησμενη στο μπαλκονι βλεποντας το ηλιοβασιλεμα, πινοντας τον καφε μου και αναβοντας ενα τσιγαρο...Την ωραια στιγμη μου διεκοψε το κουδουνι και ετρεξα να ανοιξω... Δεν ηξερα ποιος θα μπορουσε να ειναι αφου ετσι κι αλλιως δεν περιμενα κανεναν! Ανοιγοντας ειδα την κολλητη μου τη Μαιρη να κραταει και αυτη εναν καφε στο χερι, δυο παστες μια με φευση φραουλα, μια με μπανανα και επιτεθηκε σχεδον στην πορτα για να μπει μεσα στο σπιτι!
Μ-Γεια σου μικρη και χαζη μου φιλη!
Ν-Ευχαριστω για τα καλα σου λογια... Περασε...
Καθησαμε εξω στο μπαλκονι πινοντας τους καφεδες μας, καπνιζοντας και λεγοντας διαφορα.
Μ-Ακουω νεα!
Ν-Εχω να σε δω μολις δυο ωρες αφου πριν λιγο ημασταν στη σχολη και με ρωτας τα νεα μου;;; Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι μεθαυριο ερχονται οι γονεις μου με την Τζορτζινα οποτε καταλαβαινεις οτι θα πρεπει να ερθεις μαζι μου σε αυτον τον Βαγγελη τον τραγουδιστη να στηθουμε ολες μαζι κατω απο το σπιτι του... Εγω μονη μου δεν το τραβαω ολο αυτο!
Μ-Χαχαχαχα μεσα! Πλακα θα εχει!
Ν-Εισαι τρελη ετσι;;; Θα μας περασουν για τρελες ρε... 21 χρονων γουρουνες και θα καραδωκουμε τον αλλον κατω απο το σπιτι του; Και καλα η Τζορτζινα ειναι 12. Εμεις;;;
Μ-Ελα ρε... Ωραια ειναι αυτα! Παμε να γελασουμε και λιγο! Αυτος δεν ειναι που εχει τη φραντζα και πηγαινουν καθε μερα κατω απο το σπιτι του φα κοριτσακια;;;
Ν- Ναι ναι... Αυτος!
Μ-Ελα ρε... Αυτος ειναι δυνατο! Χαχα
Χαμογελασα και δεν συνεχισα αλλο την κουβεντα... Με την Μαιρη ειδαμε μια ταινια, παραγγειλαμε πιτσες και μετα ξεραθηκαμε στον υπνο επιτελους!
Αυριο ακολουθουσε μια εξισου κουραστικη μερα αφου παλι ειχα σχολη και μεθαυριο ερχονταν οι δικοι μου!
Πως σας φαινεται;;;
Ειναι η πρωτη μου ιστορια και θελω να μου πειτε την αποψη σας!