Σημερα περιμενα επισκεψεις απο τους γονεις μου... Δυστυχως θα ηταν εδω μια ολοκληρη εβδομαδα... Οχι πως δεν τους ηθελα απλα ειχα μαθει πλεον να ειμαι μονη και δεν μπορουσα την πολυκοσμια στο σπιτι! Γυρισα απο το σουπερ μαρκετ που πηγα να ψωνισω τα απαραιτητα αφου δε θα ημουν μονη και γυρισα σπιτι φορτωμενη με 4 τσαντες!
Αρχισα να τοποθετω τα πραγματα στο ψυγειο και στη συνεχεια αποφασισα να μαγειρεψω τη σπεσιαλιτε μου! Μια μακαροναδα στο φουρνο! Ναι! Μαγειρευω κιολας...Αφου τελειωσα με τις δουλειες πηγα να κανω ενα ζεστο μπανιο και μετα θα ετοιμαζομουν γιατι απο στιγμη σε στιγμη θα ηταν εδω οι γονεις μου!
Μετα απο καμια ωρα...Ντρρριιιιιν! Ακουω το κουδουνι να χτυπαει...
Τους ακουω με μια φωνη:
"Γεια σουυυ παιδιι μααςςς"
Η μαμα μου με επιασε αγκαλια και με εσφιγγε τοσο πολυ που νομιζα οτι θα αποκοληθει το κεφαλι μου απο το υπολοιπο σωμα!
Τους ειπα να περασουν και αρχισαμε να μιλαμε για τη σχολη, για τη ζωη μου εδω... Γενικοτερα περασε γρηγορα η ωρα στη συνεχεια φαγαμε και την ωρα που αμεριμνη ετρωγα τα πεντανοστιμα μακαρονια μου περαγεται η Τζορτζινα και μου λεει...Τ-Ελα, φαε να ξεκουραστεις και λιγο και μετα θα παμε κατω απο το σπιτι του Βαγγελη!
Νομιζα εκεινη τη στιγμη θα πνιγομουν με τα μακαρονια μου και ετσι προσπαθησα να κρατησω την ψυχραιμια μου λεγοντας στην αδερφη μου:
Ν-Τζορτζινα αγαπη μου αυτο που ζητας δεν μπορει να γινει σημερα... Να καθησουμε λιγο να ξεκουραστουμε και βλεπουμε απο αυριο, μεθαυριο...
Τιναχτηκε απο την καρεκλα της και με υφος με το πιρουνι στο χερι μου λεει...
Τ-Δεν εισαι με τα καλα σου μου φαινεται! Ηρθα στην Αθηνα για να δω τον Βαγγελη και θα τον δω σημερα... Θα με πας θες δε θες...
Η αληθεια ειναι οτι εκεινη την ωρα θα μπορουσα να γινω παιδοκτονος και αδελφοκτονος αλλα προσπαθησα να ηρεμησω και αρκεστηκα στις φωνες που ακουσε απο τον μπαμπα μετα απο λιγο! Παρ'ολ'αυτα επειδη ηξερα οτι δε θα τη βγαλω καθαρη, πηρα τηλεφωνο τη φιλη μου τη Μαιρη και την παρακαλεσα να ερθει μαζι μας το απογευμα εξω απο το σπιτι του, γιατι μονη κου δε θα την παλευα!!!Ν- Το ξερεις οτι εισαι η πιο καταπληκτικη φιλη ολου του κοσμου ε;;;
Μ- Ελα Νεφελη πες τη χαρη θες...
Ν-Να μωρε ηρθαν οι δικοι μου και η Τζορτζινα θελει να παμε εξω απο το σπιτι του τραγουδιστη που της αρεσει απο αυτο το συγκροτημα... Θα μπορουσες να ερθεις για συμπαρασταση καταπληκτικη μου φιλη;;;