Και τωρα τι κανουμε;

315 30 10
                                    

Γυρνωντας στο σπιτι επεσα με φορα πανω στο κρεβατι μου! Δε μπορουσα να σταματησω να εχω αυτο το ηλιθιο χαμογελο...

Ξερω... Με ξερω....
Μου αρεσει ολο αυτο! Πολυ! Αλλα ο φοβος μου ειναι μην πληγωθω... Το εχω παθει στο παρελθον! Οταν ημουν μικροτερη! Δε θελω να μου ξανασυμβει το ιδιο! Να πεσω με τα μουτρα και μετα να μαζευω τα κομματια μου ενα ενα...

Το πρωι ξυπνησα απο τον ενοχλητικο ηχο του ξυπνητηριου! Δεν ηθελα να σηκωθω απο το ομορφο κρεβατακι μου! Ομως αναγκαστηκα γιατι η αδερφη μου ειχε αλλα σχεδια... Βολτα στα μαγαζια μεχρι τελικης πτωσης! Δρ λεω... Μου αρεσει αυτη η διαδικασια... Αλλα με την ησυχια μου... Οχι με ενα δωδεκαχρονο να τσιριζει και να φωναζει ποια ρουχα πρεπει να αγορασει για να ειναι ντυμενο συμφωνα με τις νεες τασεις της μοδας!

Μετα απο ενα απογοητευτικο 3ωρο επιτελους καθησα σε μια καφετερια του πολυκαταστηματος στο οποιο βρισκομασταν και παρηγγειλα τον αγαπημενο μου φρεντο καπουτσινο!

Πληκτρολογησα στο κινητο μου τον αριθμο της κολλητης μου γιατι μου ειχε κανει ηδη δυο κλησεις να μαυει πως περασα τη χθεσινη βραδια!

Μ-Που εισαι παιδακι μου σε παιρνω τοση ωρα!

Ν-Σιγα καλε! Δυο φορες με πηρες! Ηρεμησε! Τι ηθελες;

Μ-Ακουω τι εγινε χθες...

Ν-Τιποτα το ιδιαιτερο! Πηγαμε για φαγητο, φαγαμε μυδια και ηπιαμε ουζα! Πολυ απλα!

Μ-Τι εννοεις;;; Δεν εκανε κινηση να σε φιλησει η κατι;;;

Ν-Οχι ρε Μαιρη αν ειναι δυνατον! Πρωτη φορα βγηκαμε! Σιγα σιγα!

Μ-Δε σε βλεπω ενθουσιασμενη!

Ν-Συγκρατημενη ειμαι! Ξερεις τι εχει συμβει στο παρελθον! Δε θελω να παθω τα ιδια! Δεν το αξιζω! Σιγα σιγα και οπως βγει!

Μ-Καλα! Εχεις δικαιο! Θα παμε το βραδυ για κανενα ποτακι;

Ν-Μωρε ξερεις τι εχω να βγω με τους δικους μου για φαγητο! Θα το κανουμε για αυριο! Οκ;

Μ-Οκ! Φιλια

Το βραδυ δεν αργησε να ερθει και αρχισα να ετοιμαζομαι για να βγιυμε οικογενειακως για φαγητο! Ξερω δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα πρεπει!
Μετα απο μιση ωρα οδηγησης φτασαμε στο πολυ ομορφο και κομψο εστιατοριο διπλα απο τη θαλασσα... Οι μυρωδιες της καθως επισης και των θαλασσινων σε εκαναν να νομιζεις οτι δε βρισκεσαι εκει αλλα σε καποιο μερος τροπικο μακρια απο ολους και ολα!

Δωσαμε την παραγγελια μας και ο σερβιτορος μας σερβιρε λευκο κρασι στα ποτηρια μας! Καθως εκανε με τοση κομψοτητα και δεξιοτεχνια τις απαραιτητες κινησεις του ωστε να μας σερβιρει, το μπουκαλι με το κρασι εφυγε απο το χερι του και βρεθηκα να ειμαι βρεγμενη σε ολο μου το μαυρο φορεμα το δαντελωτο που το εχω ακριβοπληρωσει κιολας! Ηταν λες και εβγαζα καπνους απο τα αυτια! Τον κοιταξα με ενα θυμωμενο βλεμμα που πραγματικα νομιζα οτι τα ματια μου εκαιγαν!

Σ-Χιλια συγνωμη! Σε εκανα χαλια! Θα σου φερω αμεσως χαρτι να σε σκουπισω... Ε.. εεννοω να σκουπιστεις!

Δεν απαντησα... Συνεχισα να τον κοιταω ετσι!

Μ-Ρε Νεφελη δεν το εκανε επιτηδες ο ανθρωπος!

Ν-Μαμα σταματα! Με εκανε χαλια!

Σ-Οριστε... (Μου εδωσε το χαρτι)... Και παλι συγνωμη!

Ν-Ενταξει δεν πειραζει!

Σ-Θα μπορουσες να μου πεις απο που εχεις παρει αυτο το φορεμα;

Ν-Οριστε;;; Δε φτανει που με εκανες χαλια... Θες και να σου πω απο που το πηρα;;; Γιατι θες να παρεις και για εσενα!

Σ-Εισαι αστεια οταν νευριαζεις!

Ν-Ευχαριστω που με λες αστεια! Χαιρομαι που σε ψυχαγωγω....
Ειπα με νευρα!

Μετα απο αρκετη ωρα στεγνωσε το φορεμα και τα νευρα μου καπως χαλαρωσαν! Φωναξαμε το λογαριασμο να πληρωσουμε και τσουπ να τος παλι αυτος!

Σ-Δεν οφειλετε τιποτα, ειναι το λιγοτερο που μπορω να κανω για εσας μετα απο την απροσεξια μου! Και αυτο ειναι για σενα!

Και εφερε ενα κουτι προς το μερος μου με εναν κοκκινο φιογκο απ'εξω τυλιγμενο!

Ν-Αληθεια τωρα;;; Δεν υπηρχε λογος να γινει αυτο!

Σ-Στεφανος! Ειναι λιγο αυτο μπροστα σε σενα! Μεσα στο κουτι υπαρχει ενα χαρτι, ειναι ο αριθμος μου! Αν θελεις, καλεσε με! Θα χαρω πολυ να πιουμε και ενα κρασι μαζι, και αυτη τη φορα να μην το ριξω πανω σου!

Ν-Σε ευχαριστω πολυ αληθεια! Δεν εχω λογια! Καληνυχτα!

Μ-Καποιος εκανε θραυση!

Ν-Μαμαααα! Σταματα!

Γυρνωντας σπιτι το φορεμα ηταν πραγματικα το ιδιο και απορρησα πως τα καταφερε και το βρηκε σε τοσο λιγο χρονο και υπηρχε ενα χαρτι που εγραφε, συγνωμη, μεσα απο την απροσεξια μου ημουν τυχερος γιατι καταφερα να βρω το πιο εκθαμβωτικο ζευγαρι ματια που εχω δει! Θα περιμενω τηλεφωνο σου! Στεφανος...

Ενιωσα κολακευμενη! Η αληθεια να λεγεται... Χμμμ για να δουμε....

Προς το παρον λεω να ξεκουραστω γιατι νυσταζω!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το ονειρο μου... Εσυ!Where stories live. Discover now