Kapıyı çarpıp çıktıktan sonra bi yandan kafamın içindeki öfkeli fırtınayı sakinleşririp bir yandanda plana odaklanmaliydim evet işte 3 numarali masa ve hedefim olan bunak.
Yavaşça masaya yaklaşıp sanki etkilenmiş gibi oyunu izlemeye başladım .
Oyun irelledikçe adama yaklaşıp duruyordum en sonunda artık adamla burun buruna gelmiştik boynumda burdaki fahişeleri temsil eden kırmızı bir kurdele vardı buda burda çalıştığım işaretiydi ve atamada planlandığı gibi adam kazanmıştı.
Hih salak şey eğer bu oyun masası tamamen bizim kurduğumuz bir düzen olmasaydı kazanma gibi bir ihtimali asla olamayacaktır.
Masa başındaki görevli hakem açıklamayı yapmaya başladı.
-tebrikler bay kazume 2milyon dolar be artı 1 gecelik yanınızdaki güzel kız sizindir.
İşe simdi benim sıramdı.
-ah sizin kazanmanıza çok sevindim efendi kazume
Deyip adamın boynuna atlamiştim adamda benden etkilenmiş olacakkki direk beni kucağına çekip elini belime koymuştu puşt
-ah efendim üzgünüm ama herkesin ortasında böyle şeylerde bulunmamız yasak ama eğer kabul ederseniz yukardaki odalardan her hangi birini kullanan biliriz .
-sen nasıl istersen güzellik .
Kazume denen orusbu çocuğuyla beraber odaların kartları dağıtıldığı yere gelmiştik.
-oy bize bir oda ver çabuk .
Hah sikik kafa yanında ben olunca götü kalkmış gibi konuşuyordu
Resepsiyondaki görevli bi anlık göz temasının ardından 4.cu kattaki 37 odanın anahtarını sonunda elime vermişti.
Adam beraber odaya giderken adam bi anda eli kalçamı sıkmaya başlamıştı bak simdi sikicem olmayacak görev bok yoluna gidicek ama .
Kazume elindeki anahtarla odanın kapısını açıp hızlı ca kapattı benide kendisi ile kapı arasında kıskaca almıştı.
-Sonunda yalnız kaldık güzelim
Senin güzelin batsın
-evet haklısınız bay kazume sonunda yalnız kaldık şimdi lütfen bana ayak uydurunki sizi tatmin edebilirim.
Kazumenin bir kolundan tutup onu yavaşça odanın ortasındaki yatağa kadar götürdüm .
Tam yatağa oturduğu vakit yavaşça elbisenin askı sına koyduğum inegi elime aldım.
Dudaklarımı boynuna koyup ısırmaya başladım o an adamın ağızdan gayette mutlu olmuş gibi bir ses çıktı tekrar işittiğim vakit aynı anda iğneyle beraber isirdim.
-izninizle ilk ben kıyafetlerim den kurtulmak istiyorum .
-sen nasıl istersen güzelim
Adama gülümseyip arkamı döndüm elbisenin kollarını indireckken arkamdan bir yere yığılma sesi gelmişti tahmin ettiğim gibi ilaç hızlı etki etmişti.
Yanımda getirdiğim ses cihazını adam kulaklarına takip kayıtlı p@rno seslerini açmıştım.
Böylece adam tüm gece beraber olduğumu düşünecektir.
Kapının tiklanmasıyla gidip delikten baktım kelek kişi rin di .
Kapıyı hafice aralayıp adamın telefonundan kopyaladiğim bilgileri ona uzatmıştım sonfadankapiyi direk suratına çarpmıştım.
Ah tanırım şimdi sabaha kadar bu odanın içinde muhsur kalmıştım harika .Elim otomatikman belime gitmişti ama mağaranın yanımda olmadığını unutmuşum.
Hay sikimmmm.
Evvett yeni bölüm geldi ve ben hala hastayım amina koyyyum ama okula girmediğim için sık sık yb atarim ne yapsak
.
Beğenmeyi unutmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bonten: yanlış gönderi
Fanfictionbontenin 3 numarası olan kakuchou hitto evinde dinlenme esnasında ikien bi andan yardımsısın dan bir fotoğraf gelir ve herşey böyle başlar.