Ah bir türlü sabah olmamıştı daha dogrusu sabah olmuş bu kazume denen pezevenk bir türlü uyanmamısti uyandığında ise saat 11:23 tu ayı
Sabah kazumeyle vedalaştiktan sonra aşağıda bıraktığım arabanın yanına gittim .
Arabayı çalıştırıp önce ortak mekana gitmem gerekiyordu ama ben önce evime uğramayı tercih ediyordum banane amk.
2 saat sonra sonunda toplantı yerine varmıştım ah şimdi 2 saatte azar yeme vakti hahah.
Kapıdan içeri adım atmamla toplantıdaki herkesin gözleri beni bulması bir oldu artık herkes çok sıkılmış ve gerilmiş gibi duruyorlardı.
-NERDESIN SEN HA YETER ARTIK BU YAPTIĞIN YETER ETTİ SAYGISIZ SENİ.
Kulağımın dibine geçmiş öküz gibi bağırıyor orosbu çocuğu anlaşmayı yaptığımız adam hiç çokta sikimde amk
-bağırmaya kes yoksa bağıracak bir ses tellerin kalmayacak amina koduğumun siki sesli orusbunun. çıkardığı.
-ah herzamanki gibi ağzından bal damlıyor bayan buz dağı
Bana bağıran adamla göz temasımı kesip ran a çevirip onada gķz devirip yerime oturdum .
-bir kadına iş yaptırissaniz olacağı buydu .
Ney ney Ney
Ov şimdi ben bunun amina komadiğimmi? Şimdi siktim seni orusbu çocuğu ama bekle sen .
3.cü kişi bakış açısı
Toplantı alanını herşeyi teşkil edip terk eden moon un ardından ilk konuşan sanzu ydu
-harika az önce bizim buz dağı2 yi yanar dağına çevirdiniz şimdi sizi yatırıp sikmediğine dua edin gerçi böyle alel acele çıktığına göre kesin şeytani kıskandıracak bir fikir vardır.
-hah saçmalamayin o bir kadın
-haklısın o bir kadın işte bu yüzden insan korkmalısın çünkü bazen sizin o bağardiğiniz kadın benim bile dehşetime kaçacak katliamlara adını yazdırıyor o yüzden şimdi burdan gidin çünkü kurai çok öfkeli sizin cesetlerinizi yerlerden kazıtmaya uğraşamam.
-hıhıh saten istediğimizi aldık birlik sıkıntı yok yalnız sizin küçük buz dağının bizim önümüze çıkmak gibi bir planı varsa acımam sıkarız kafasına .
-HA sen daha tetiği çekmeden kurai senin kelleyi alacağı için sıkıntı yok ayrıca o kız benim kizim yani sizi doğduğuna pişman edeceğine garanti verebilirim
-sürtüğünüz için fazla emin konuşuyorsunuz bay kaku .
-eminim çünkü o kız güçlü ve güzel bir kadın ayrıca sözlerinizi daha dikkatli seçin yoksa bu odadan bile çıkamazsınız bunu garantisini verebilirim .
-ooo buz dağı 1 de kızdı işte şimdi ortalık kızışıyor
-he neyse ortaklık burda bitti beyle
iyi günlerDeyip adamlar odayı terk ettiler beraber .
-umarım kurai adamlara merhametli davranır yoksa bu kez daha iyi bir temizlik ekibi tutmamız gerek (rindou)
-umarım
Dedi ve mikey de odayı terk etti .
Heheh yeni bölüm bence güzeldi biraz feminist tarafım baskıları var ama gayet memnum bb
Beğenmeyi unutmayın beyler bayanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bonten: yanlış gönderi
Hayran Kurgubontenin 3 numarası olan kakuchou hitto evinde dinlenme esnasında ikien bi andan yardımsısın dan bir fotoğraf gelir ve herşey böyle başlar.