~Olivias perspektiv~
När vi kom fram var det över 50 Foooers som stod och väntade på att killarna skulle Komma eller gå ut och hälsa. Vissa Foooers bitchblickade oss men det brydde vi oss inte om utan vi gick raka vägen in medan Ogge stannade och tog några bilder tilsammans med tjejerna.
Vi gick in genom dörren till studion och följde den högljudda musiken. "TUUUUURN UP WHOP WHOP" man hörde direkt att det var Felix.
~Wilmas perspektiv~
Jag kände att det pirrade i magen när jag hörde Felix röst. Shit vad jag gillar honom, han är min favorit.
"Jag vågar inte gå in i danssalen " viskade jag diskret till Olivia. "Klar du vågar" viskade hon tillbaka. Vi gick in till salen där killarna var. Oscar satt med sin tjej, Tove. Dom hade vart tillsammans i snart 5 månader hade Olivia sagt till mig. Jag satte mig i ett hörn och tog upp mobilen och precis när jag skulle gå in på Twitter så stängdes musiken av och jag gick fram och hälsade på killarna. Jag gick först till Felix. Jag hade sett honom innan men aldrig fått en kram av honom eftersom att jag inte var en av dom Foooers som brukade stå utanför studion. Jag hade bara vart på "5thElement" och sett dom. Jag hade såklart träffat Ogge eftersom att han var Olivias brorsa. "Hej är det bra med dig?" Sa han när jag hade kramat honom. "Det blev precis bättre nu när jag träffade dig" sa jag med gråten i halsen. "Naww" sa han och kramade mig igen, i hans famn mår jag som bäst. Sedan hälsade jag på dom andra killarna och även på Tove. Hon var jättetrevlig och snäll vi pratade med henne jättelänge medans killarna höll på att dansa. Jag lyssnade ibland men kollade mest på Felix, självklart. "Är ni tillsammans med ngn då?" "Va?" Sa jag och kollade mot henne. Jag hade kollat på Felix när han gjorde en volt. "Ehh, nej" svarade jag försiktigt och vred tillbaka blicken mot Felix. Jag följde varenda rörelse han gjorde. Han var så snygg.~Olivias perspektiv~
Jag, Tove och Wilma satt och pratade. Wilma var lite okoncentrerad i samtalet. Jag ska inte säga något för jag kollar nästan bara på Omar. Fast jag har ingen chans på honom. Han har ju en flickvän, Matilda, fast hon är ju i Göteborg. "Ska ni med och käka" jag kollade upp mot Ogge och nickade.När vi kom ut ur studion stog det ca 20 st Foooers kvar där alltså har några gått sedan vi kom med Ogge. Killarna tog bilder och sedan fick dom några kramar. Sedan tog vi moppen och jag satt bakom Ogge,wilma och Omar bakom Felix,Tove bakom Oscar och sedan åkte vi iväg för att käka.
-----------------------------------------------------------
Hoppas ni tyckte om detta kapitel❤️
YOU ARE READING
Kiss me One last time
FanfictionEn fan-fiction om killarna i The Fooo Conspiracy. Den utspelar sig under sommaren 2015! Oscar är 18 och likaså Ogge. Omar och Felix är 17! Olivia är 16, Tove 17 och Wilma 16. Fyra inte helt normala killar från bandet The Fooo Conspiracy som lever e...