Kap 5-Omar och kaos

198 8 1
                                    


~Olivias perspektiv~
Jag var så nervös. Men jag gjorde det bara. Jag öppnade altandörren försiktigt, kollade på den stora poolen, tog ett djupt andetag och skrek.
"OMAR RUDBERG" jag vände mig om. Alla såg så förvånade ut.
Shit.
Jag kanske inte borde sagt det.
"Jag vet att det är konstigt, snälla säg inte till Omar"
"Lovar" sa Ogge och kollade seriöst på mig.
"Tack brorsan"
Vi gick in igen, det verkar inte som att Omar hörde, hoppas jag.
Vi satte oss ner igen, då kom han, det är bara så synd att han har Matilda, hans flickvän. Men klart att han har det så snygg som han är. Så jag är iallafall glad för deras skull.
Omar satte sig ner. Vi körde igen. Denna gången var det min tur att välja.
"Hmmm" funderade jag och kollade igenom dom som satt i ringen.
"Oscar" han kollade upp på mig med en menad blick.
"Sanning eller konka"
"Ojj, kan inte välja, vad tycker du hjärtat?" Sa han och vred blicken mot Tove.
"Sanning" sa Tove osäkert. "Okok" sa Oscar.
"Okej Oscar, inatt, jag låg i rummet brevid dig och Tove, vad hände egentligen?"
Jag såg att Tove rodnade.
"Ehhm" sa Oscar och nu hade även han börjat rodna.
"Vi hade...s...sex" sa han och kollade ner i madrassen.
"Trevligt, beskriv lite" sa jag och försökte få hans blick att möta min. "NÄÄÄ, DET FÅR DU FAKTISKT FRÅGA MIG I NÄSTA SANNING!" Skrek han och man såg på honom att han skulle garva ihjäl sig när som helst. "Okej okej chilla" sa jag och började garva. Felix och Ogge gjorde värsta gris skrattet och alla började garva.
När vi hade lugnat oss så var det Oscars tur att fråga någon. Han bestämde sig väldigt snabbt. "Felix" sa han och tittade läskigt djupt in i hans ögon.

~Felix' perspektiv~
Oscar tittade in djupt i mina ögon. Jävla creep. "Men slutaaa" fick jag ur mig och kollade bort. "Okej sorry haha" sa han och fortsatte prata. "Men Felix sanning eller konka?"
"Sanning"
"Okej, är du på G med Wilma?"
"Njaa" sa jag och jag såg på Oscars ansikte att han blev väldigt förvånad.
Men nu, nu tänkte jag ta chansen. Jag skulle säga att vi var ihop, hur galet det än skulle låta.
"Vi har vart på G, men nu är vi mer än så" sa jag och kollade på Wilma. Jag tog tag i hennes hand. "Vi är tillsammans" sa jag och log mot henne. Hon böjde sig fram och våra läppar möttes i en perfekt kyss. Och Omar var såklart tvungen att avbryta. "OKEJ FELIX DIN TUR" skrek han, jag släppte Wilma och vi fortsatte. Till slut orkade vi inte köra längre.
"Ska vi bada eller?" Sa Oscar och reste sig upp ur soffan.
Jag reste mig upp hastigt och drog av mig tröjan. "I'M IN" skrek jag och sprang iväg för att hämta mina badbyxor. "Kom Wilma" sa jag och stannade upp "kommer" sa hon och så fortsatte jag upp till Omars, Ogges och Olivias rum där jag hade min röda hawaii back pack med mina badbyxor i.
Jag tog med dom in till badrummet och bytte om. *knack knack* "Felix får jag komma in?" sa en röst utanför dörren. Rösten tillhörde Wilma. "Ja" sa jag och gick för att låsa upp.
"HELVETE" skrek jag när jag trampade på något vasst med foten.

~Wilmas perspektiv~
"HELVETE!" Hörde jag från andra sidan dörren.

"Älskling?" Sa jag oroligt och knackade på dörren. Felix öppnade och jag hann knappt komma in förräns jag såg vad som hänt.
"Vad fan hände?" Frågade jag och tittade oroligt på hans fot som det rann blod ifrån. "Jag tror jag skar mig på något" sa han med en darrande röst.
Det låg något på golvet. Jag tog upp det och granskade föremålet.
"Vad var det?" Sa han med oro i rösten.
"Ett rakblad"

----------------------------------------------
Hoppas ni gilla detta kapitlet.

vi kommer försöka lägga upp två kapitlen varje vecka❤️

Kiss me One last timeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora